پربیننده‌ترین سریال سال 2019 در بریتانیا


پربیننده‌ترین سریال سال 2019 در بریتانیا
نت‌فلیکس در حالی پربیننده‌ترین عناوین بین‌المللی سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد که سریال "ویچر" به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال بریتانیا معرفی شد.

سرویس نت‌فلیکس فهرست محبوب‌ترین عناوین خود در میان مخاطبین بین‌المللی را منتشر کرد. مستند جایی "ناپدید شدن مدلین مک‌کن" در بریتانیا و کمدی "معمای قتل" (Murder Mystery) در استرالیا پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس بودند.

در هندوستان فیلم رمانتیک و بالیوودی "کبیر سینگ" محبوب‌ترین عنوان بود و فصل دوم دراج جنایی "بازی‌های مقدس" در صدر فهرست برترین سریال‌ها قرار گرفت. نت‌فلیکس فهرست پربیننده‌ترین عناوین در فرانسه و آلمان را هم منتشر کرده است.

به گزارش ۳۰نما، این شبکه روش محاسبه‌ی بینندگانش را رسماً فاش نکرده اما به نظر می‌رسد که فهرست‌ها براساس شمار مشترکینی است که در هر کشور دست کم دو دقیقه از هر عنوان را در ۲۸ روز ابتدایی پس از انتشار مشاهده کرده‌اند. برای سریال‌ها، تنها محبوب‌ترین فصل محاسبه می‌شود و برای فیلم‌ها و سریال‌هایی که به تازگی عرضه شده‌اند، رتبه‌بندی براساس برآوردها اولیه صورت می‌گیرد.

"معمای قتل" به کارگردانی "کایل نیواچک" و نویسندگی "جیمز وندربیلت" که در ماه ژوئن عرضه شد، "۶ زیرزمینی" به کارگردانی "مایکل بی" و بازی "رایان رینولدز" و "پیمان معادی"، فصل سوم درام فراطبیعی "چیزهای عجیب" و "ایرلندی" ساخته‌ی "مارتین اسکورسیزی"، همگی در میان فهرست محبوب‌ترین عناوین بریتانیا و استرالیا حاضرند.

"ناپدید شدن مدلین مک‌کن" که داستان گمشدن کودکی بریتانیایی در خیابان‌های کشور پرتغال را بازگو می‌کند در ماه مارس عرضه شد. این فیلم توسط "کریس اسمیت" کارگردانی شد و در استودیوی پارامونت به تولید رسید.

سریال‌ "آخرت" با بازی "ریکی جرویز"، مستند "سیاره‌ی ما" با گویندگی "دیوید آتنبرو" و کمدی "آموزش جنسی" از جمله عناوین داخلی فهرست بریتانیا بودند. در فهرست هندوستان نیز عناوین داخلی پرشمارند و "۶ زیرزمینی" تنها عنوان آمریکایی ۱۰ فیلم برتر است. "آموزش جنسی" نیز پربیننده‌ترین عناوین خارجی در این کشور بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق