ایران امروز امید حاصل از اصلاح می‌خواهد نه امید تصنعی بوقچی‌ها


علیزاده در توییتر، نسبت به خبر محکومیت شبنم نعمت‌زاده به 20 سال زندان، واکنش نشان داد.

ایران امروز امید حاصل از اصلاح می‌خواهد نه امید تصنعی بوقچی‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام خبر محکومیت شبنم نعمت‌زاده به ۲۰ سال زندان، برخی تحلیلگرهای سیاسی مانند علی علیزاده، در فضای مجازی به آینده روشن مبارزه با فاسدین اشاره کردند. شبنم نعمت‌زاده که به جرم اختلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو دادگاهی شده بود، با اتمام آخرین جلسه دادگاه این پرونده و روشن شدن اتهامات، حال با محکومت ۲۰ سال زندان، رد مال به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

این اتفاق، نقطه عطفی در عملکرد قوه‌ قضاییه در دوران جدید آن محسوب می‌شود که قطعا لرزه بر اندام مفسدان اقتصادی و ضربه زنندگان به وضع معیشتی مردم خواهد انداخت. جدیت قوه قضاییه در مبارزه با مفسدین باعث نمایان شدن افق‌های روشن در آینده ایران و مبارزه با تمامی کسانی که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، می‌شود.

حال علی علیزاده کارشناس سیاسی مقیم لندن در توئیت جدید خود به این اتفاق واکنش نشان داد، وی با اشاره به تاثیرگذاری قوه قضاییه در مقابل کسانی که تنها ادعای مبارزه با فساد را دارند، گفت: "مرحبا بر آن‌ها که یک سال تمام شبنم نعمت‌زاده را رها نکردند و با تهدید‌ها عقب نرفتند و از اتهام سیاهنمایی و امیدکشی نترسیدند و در نهایت ثابت کردند مبارزه با فساد جامعه را امیدوارتر می‌کند. ایران امروز این جنس «امید حاصل از اصلاح» می‌خواهد. نه امید تصنعی بوقچی‌های توجیه‌گر وضع موجود"

ایران امروز امید حاصل از اصلاح می‌خواهد نه امید تصنعی بوقچی‌ها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز