51 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد در پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کردند


51 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد در پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کردند

یاسوج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 51 هزار نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و معلمان این استان در بیستمین پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کرده اند.

سید بهاءالدین ملک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرسش مهر رییس جمهوری در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ این است: آیا محیط مدرسه برای دانش آموزان دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ و دولت، خانواده ها، معلمان و خود دانش آموزان چه باید کنند تا این محیط شاداب تر، دلپذیرتر، امن تر و دوست داشتنی تر شود؟

وی افزود: دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در ۲۰ رشته و گرایش و معلمان استان نیز در ۱۶ رشته و گرایش تاکنون در پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف پرسش مهر رییس جمهوری شامل ایجاد انگیزه بین دانش آموزان و معلمان کشور و ترویج فرهنگ سازی و گفتمان فرهنگی بین آنان است.

ملک حسینی عنوان کرد: آخرین مهلت نام نویسی در فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهوری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ است.

وی ابراز داشت: نام نویسی برای شرکت در این فراخوان ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ملی همگام انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان و معلمان کشور و این استان می توانند با مراجعه به سامانه ملی همگام به نشانی اینترنتی http://hamgam.medu.ir برای نام نویسی در فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهوری اقدام کنند.

ملک حسینی اظهار داشت: پرسش مهر رییس جمهوری همه ساله در ۲ بخش دانش آموزان و معلمان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته از مجموع ۳۲۰ اثر ارائه شده از سوی دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم و معلمان کهگیلویه و بویراحمد به نوزدهمین پرسش مهر رییس جمهوری ۱۵۰ مورد به مرحله کشوری ارسال شد.

ملک حسینی بیان کرد: ۱۰ مورد از این تعداد آثار به عنوان برتر ملی شناخته شده و صاحبان آنها با لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت