بیمارستان محلاتی تبریز نقش پشتیبانی رزم در شمالغرب کشور دارد


بیمارستان محلاتی تبریز نقش پشتیبانی رزم در شمالغرب کشور دارد

تبریز - ایرنا - رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز حسینی با بیان اینکه این بیمارستان به عنوان بیمارستان پشتیبانی کننده رزم شمالغرب کشور از آمادگی کامل برای ارایه خدمات برخوردار است، گفت: به همین منظور نیز به دنبال توسعه بیمارستان با 400 تخت در مکانی دیگر هستیم تا در مواقع بحرانی به عنوان بیمارستان نظامی برای ارائه خدمات در دسترس...

سید وحید حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه روزانه بطور متوسط سه هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات سرپایی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند، افزود: به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ عمل جراحی ماهانه در این بیمارستان انجام می شود که بیشترین اعمال مربوط به جراحی های عمومی، زنان، ارتوپدی و اورولوژی است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتری از جمله ارزش های این بیمارستان است، گفت: درصد بیمارانی که بستری شده اند اعم از نیروهای مسلح و مردم عادی ۵۰ به ۵۰ است.

حسینی ادامه داد: بیمارستان شهید محلاتی تبریز تنها بیمارستان دارای درجه یک عالی در سطح استان وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ماموریت داریم بهترین و با کیفیت ترین خدمات بهداشتی و درمانی مطابق با استانداردهای روز را با اولویت نیروهای مسلح به همه بیماران و مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز اظهارکرد: ۳۷۰ پزشک متخصص، عمومی و فوق تخصص، ۴۱۰ تیم پیراپزشکی در بیمارستان شهید محلاتی فعالند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک بخش طب هسته‌ای و تا پایان سال ۱۳۹۹ بخش رادیوتراپی در این مرکز درمانی راه‌اندازی می‌شود تا بار درمانی شهر و استان کمتر شود.

حسینی افزود: از اواخر دی‌ماه سال جاری فاز دوم درمانگاه شهید محلاتی با ۶ طبقه احداث خواهد شد تا بتوان بار ترافیک مراجعه را کاهش دهیم.

وی گفت: بیمارستان محلاتی با شاخص‌های وزارت بهداشت در سال ۹۷ از بین ۴۴ بیمارستان استان، با رعایت الزامات یک بیمارستان استاندارد، رتبه اول را کسب کرد و در بین ۱۷ بیمارستان سپاه در کشور نیز رتبه اول را دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این بیمارستان مرکز دوستدار مادر و زایمان طبیعی است به طوریکه تعداد زایمان‌های طبیعی در این بیمارستان بیشتر بوده و جلسات هر هفته زایمان فیوزولوژیک در این بیمارستان برگزار می‌شود.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی محلاتی در تبریز با درجه یک عالی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی