3 دستگاه خودروی سرقتی در سقز کشف شد


3 دستگاه خودروی سرقتی در سقز کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی سقز از کشف 3 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد و گفت: در ارتباط با این سرقت‌ها، 2 سارق توسط پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حمید رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه میرده شهرستان سقز موفق به دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه زانتیا دارای سابقه سرقت از شهر تهران از او شدند.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهر سقز نیز حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود یک دستگاه خودروی مسروقه پراید را که دارای سابقه سرقت از شهرستان مهاباد بود کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضایی افزود: یک دستگاه خودروی مسروقه پراید که در شهر سقز مورد سرقت قرار گرفته بود نیز توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهر کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق موتورسیکلت توسط ماموران پلیس آگاهی یادآور شد: متهمی که موتورسیکلت ۱۲۵ سیستم آذرخش از شهر تهران را به سرقت برده بود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در مخفیگاهش دستگیر و وسیله مسروقه نیز از این محل کشف شد.

فرمانده انتظامی سقز به مالکین وسایل نقلیه توصیه کرد از وسایل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت استفاده کنند حتی الامکان از پارکینگ برای پارک خودرو استفاده کنند تا وسایل نقلیه آنها توسط سارقین هدف قرار نگیرند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!