سفیران جمهوری اسلامی ایران به استان کرمان سفر می‌کنند


عباس تقی زاده عصر سه شنبه در نشست خبری معرفی توانمندی...


عباس تقی زاده عصر سه شنبه در نشست خبری معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان کرمان در سطح بین المللی را از مهم ترین اهداف این سفر اعلام کرد.
وی با مهم خواندن نقش سفرا در جذب سرمایه گذاران و گردشگران خارجی به استان کرمان افزود: گسترش تعاملات بین المللی و حضور گردشگران خارجی از اولویت های برنامه های استاندار و تیم اقتصادی این استان است .
به گفته وی امشب سفرای کنونی جمهوری اسلامی ایران یا با سابقه سفیربودن در کشورهای سوئد، نیجریه، تایلند، کرواسی، فیلیپین، آفریقای جنوبی، مجارستان، صربستان، قرقیزستان، بلاروس، دانمارک، آلمان، پاکستان، موریتانی و نروژ وارد بم می شوند و پس از بازدید از ظرفیت های گردشگری و صنعتی باغ شهر جهانی بم، چهارشنبه راهی جیرفت می شوند.
وی افزود: سفرا در جیرفت، مهد تاریخ و تمدن از مجتمع های گلخانه ای و مزارع دیدن کرده و عصر چهارشنبه در جشنواره مرکبات شرکت می کنند.
به گفته تقی زاده استاندار کرمان نیز چهارشنبه به جیرفت سفر می کند و علاوه بر حضور در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، در جشنواره مرکبات و بازدیدها سفرا را همراهی می نماید.
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نشست سفرا با فعالان بخش خصوصی در کرمان و بازدید از توانمندی های رفسنجان و سیرجان را از برنامه های روز پنجشنبه و دوین روز سفر سفرا اعلام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی