ملت با حضور بموقع در صحنه فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد


ملت با حضور بموقع در صحنه فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد

نوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ادامه هوشیاری مردم در برابر فتنه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: ملت با بصیرت ایران تاکنون با حضور بموقع خود در صحنه‌های مختلف، تمام فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع نوشهر افزود : نمونه بی اثر کردن فتنه های دشمنان در غائله اخیر بهانه قرار دادن افزایش قیمت بنزین در ماه آبان امسال بود که مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری و با حضور بموقع خودشان در صحنه، تمام نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد : هر ساله باید حماسه ۹ دی را گرامی داشت چرا که در این روز مردم ایران اسلامی علاوه بر حمایت از نظام و مقام معظم رهبری، آمادگی و هوشیاری خودشان را در برابر فتنه های خطرناک تر دشمنان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ساری گفت : برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ تر کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات امسال است و ملت ایران همچون چهل سال گذشته با شناخت کافی از حیله ها و توطئه های دشمنان امسال هم با حضور حداکثری در این ۲ رخداد مهم ، دشمنان را مثل همیشه نا امید خواهند کرد.

محمدی لائینی با اظهار این که مقابله با فتنه ها و توطئه های دشمن دشوارتر از حمله نظامی است، افزود : ملت ایران با تاسی از حضرت زینب (س) چهل سال در برابر سختی ها و مشکلاتی را که دشمن با آنها تحمیل کرده ایستاده و با صلابت با تبعیت از رهبری در مسیر انقلاب اسلامی و شهدا گام بر می دارد.

شهرستان نوشهر با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد