برای شفا و نجات شیخ زکزاکی به امام زمان(عج) متوسل شویم


برای شفا و نجات شیخ زکزاکی به امام زمان(عج) متوسل شویم

حجت‌الاسلام کافی در‌ مراسم دعای توسل مسجد مقدس جمکران با اشاره به جنایاتی که در حق شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه شده است، گفت: از امام زمان(علیه‌السلام) بخواهیم برای شفا و نجات این مظلوم و دیگر مظلومین جهان دعا کنند.

خبرگزاری شبستان،، گروه مهدویت و غدیر: حجت‌الاسلام «محسن کافی» در آیین توسل به حریم کبریا که به نیت سلامتی و نجات شیخ ابراهیم زکزاکی با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (علیه‌السلام) برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اصولی که همه به آن معتقدیم قیامت، معاد و رستاخیز است، اظهار کرد: قرآن برای روز قیامت ۷۰ نام بیان کرده که در یکی از آنها قیامت را با عنوان روزی که شاهدان قیام می‌کنند، معرفی کرده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خدای متعال برای رسیدگی به پرونده اعمال ما نیازی به شاهد ندارد، گفت: توجه ما به این شاهدان در دنیا باعث می‌شود بسیاری از گناهان و خطاها را انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم ۹ شاهد روز قیامت را برای ما معین کرده است، ابراز کرد: این شاهدان انبیا الهی، ائمه اطهار (علیهم‌السلام)، ملائکه، زمین، زمان، وجدان، اعضای بدن، عمل انسان و خدای ارحم‌الراحمین هستند.

کافی ادامه داد: خدای متعال در روز قیامت جای انکاری برای نگذاشته و تا دیر نشده باید فکری به حال خودمان کنیم. امروز امام زمان (علیه‌السلام) بزرگ‌ترین شاهد اعمال ماست و تمام زندگی ما زیر نظر ایشان است. ایشان وضعیت ما و زندگی ما را می‌بینند و وضع ما این است. وضع خیابان‌های ما، حجاب دختران ما، وضع پسران ما، وضعیت فضای مجازی ما واقعاً مناسب قرارگرفتن در معرض دید امام زمان (علیه‌السلام) است؟ تا دیر نشده این شاهدان قیامت را در دنیا ببینیم و مراقب اعمال و رفتارمان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی درباره شیخ ابراهیم زکزاکی، گفت: این عالم مجاهد با وجود بیماری شدید این روزها به شدت در گوشه زندان‌های نیجریه در حال تحمل شکنجه است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه بازداشت و شکنجه کردن شیخ زکزاکی و به شهادت رساندن فرزندان ایشان و عده زیادی از شیعیان نیجریه نشان از ترس دشمنان از فراگیر شدن اسلام ناب و تفکر انقلاب اسلامی در جهان است، خاطرنشان کرد: امشب از امام زمان (علیه‌السلام) بخواهیم برای شفا و نجات این مظلوم و دیگر مظلومین جهان در پیشگاه خدای متعال دعا کنند تا به‌زودی شاهد شفا و نجات این مجاهد بزرگ باشیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت