عیادت مدیرکل آموزش‌و‌پرورش تهران از دانش‌آموزان گازگرفته


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از دانش‌آموزان گاز گرفته شهرستان قرچک عیادت کرد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از دانش‌آموزان گاز گرفته شهرستان قرچک در بیمارستان شهید ستاری عیادت کرد.

صیدلو در جمع خبرنگاران حاضر در بیمارستان شهید ستاری قرچک، اظهار کرد: به عنوان یک معلم خوشحالم که این حادثه به خیر گذشت و اتفاق خاصی نیفتاد.

او افزود: تقریباً همه دانش آموزان و سه نفر از همکاران محترمی که دچار این مسمومیت شده بودند حال‌شان بهبود پیدا کرده است و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و هیچ مشکلی هم پیش نیامده است.

عیادت مدیرکل آموزش‌و‌پرورش تهران از دانش‌آموزان گازگرفته

صیدلو گفت: نخستین نکته‌ای که برای ما در آموزش و پرورش مهم است حضور دانش آموزان در یک فضای امن است یعنی باید مطمئن باشیم که به دانش‌آموزان هیچ آسیبی وارد نخواهد شد و در یک فضای کاملاً امن و سلامتی تحصیل خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: با توجه به اینکه سیستم گرمایشی آن مدرسه دارای شوفاژ و تمام استاندارد‌ها رعایت شده است و سرویس‌ها هم به موقع انجام شده بود این موضوع باعث می‌شود تا ما دقت بیشتری کنیم و عامل این موضوع را پیدا کنیم و مطمئن باشیم ادامه تحصیل بچه‌ها در مدرسه با سلامت و امنیت کامل برقرار شود.

بیشتر بخوانید: دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده‌های خیرین مدرسه‌ساز

صیدلو تاکید کرد: با توجه به اینکه سیستم گرمایشی شوفاژ بوده است و آن استاندارد‌ها و سرویس‌ها به موقع انجام شده است قاعدتاً سهل انگاری‌ای وجود نداشته است.

او در پایان افزود: به هرحال خطایی است که شاید در هر جای دیگر هم رخ دهد که باید آن را بررسی کنیم و رفع شود و مطمئن شویم که بر اساس آن مدرسه شکل می‌گیرد و مطمین شویم بچه‌ها سر کلاس در یک مدرسه‌ای هستند که ایمن است حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!