امشب آرسنال به فرگوسن کادوی تولد می‌دهد


امشب آرسنال به فرگوسن کادوی تولد می‌دهد

امروز و فردا هفته21 برگزار می‌شود که اگر رویارویی آنچلوتی با گواردیولا در دیدار من‌سیتی با اورتون را خیلی مهم در نظر نگیریم، گل بازی‌های این هفته بین آرسنال و منچستریونایتد برگزار می‌شود.

همشهری آنلاین- در دوران بی‌فوتبالی تعطیلات کوتاه‌مدت زمستانی فوتبال اروپا خدا را شکر که هنوز لیگ برتر انگلیس تعطیل نشده و ما می‌توانیم ببینیم تیم‌ها در ظرف ۴۸ساعت یا کمی کمتر و بیشتر برای سرگرمی ما مجبورند بزنند توی سر و کله همدیگر.

امروز و فردا هفته۲۱ برگزار می‌شود که اگر رویارویی آنچلوتی با گواردیولا در دیدار من‌سیتی با اورتون را خیلی مهم در نظر نگیریم، گل بازی‌های این هفته بین آرسنال و منچستریونایتد برگزار می‌شود. در آرسنال با آمدن آرتتا هم اوضاع بهتر نشده. توپچی‌ها در حالی که نیمه اول بازی با چلسی را عالی کار کردند، در نیمه دوم وا دادند و از تیمی با سبک آرسن ونگر به تیمی با تاکتیک‌های دفاعی مورینیو تبدیل شدند که در نهایت روی اشتباهات داور و سوتی برند لنو که هفتمین اشتباه منجر به گلش را تجربه می‌کرد، باختند.

چهار باخت خانگی پیاپی چیزی نیست که کسی آن را به یاد داشته باشد، دست‌کم نه از سال۱۹۵۹ به این‌طرف. آرتتا در نقل‌وانتقالات ژانویه دنبال جذب مدافعانی از بوندسلیگاست. ژاکا اصرار دارد قرضی به هرتابرلین برود. پیشکسوتان و هواداران بی‌صبرانه منتظر فروش موستافی هستند. اوبامیانگ ساز جدایی کوک کرده و حاضر نیست در فصل آِینده در تیمی بازی کند که در اروپا حضور ندارد.

رئال و بارسا از جمله تیم‌های خواهان مهاجم گابنی هستند. بیرین، مارتینلی، سبایوس و هولدینگ مصدوم‌اند و ژاکا بیمار است. منچستریونایتد اوضاع بهتری دارد. پس از آن‌که مینو رایولای دندان‌گرد اجازه نداد هالند به اولدترافورد برود و او را در ازای پورسانت ۱۵میلیون یورویی به دورتموند فرستاد، حالا سولشر دنبال انتقال ۱۱۰میلیونی سانچو از دورتموند است. مارکوس روخو اخیرا عکسی از خودش با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده که این به معنای جدایی‌اش در ژانویه است. دخه‌آ انگار مصدوم است. توانزبه، اشلی یانگ، مک‌تامینی و پوگبا هم مصدوم‌اند. البته پوگبا شاید بازی کند.

دیروز فرگوسن ۷۸ساله شد. مثلث هجومی من‌یونایتد شامل رشفورد، مارسیال و گرینوود با ۳۴گل زده آمار بهتری از مثلث رویایی لیورپول یعنی صلاح و فیرمینو و مانه به ثمر رسانده. در ۵۵رویارویی قبلی در لیگ برتر آمار بردهای من‌یونایتد (۲۴) بهتر از حریف (۱۴) است و آرسنال در اولدترافورد فقط سه بار برنده بوده. بازی رفت ۱-۱ شد و فصل قبل آرسنال یک بازی را ۰-۲ برد و یکی را ۲-۲ مساوی کرد. شاید امشب فرگوسن یک کادوی تولد خوب از بازیکنان تیم محبوبش بگیرد.
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸
برایتون - چلسی ۱۶:۰۰
برنلی - استون ویلا ۱۶:۰۰
نیوکسل - لسترسیتی ۱۸:۳۰
ساوتهمپتون - تاتنهام ۱۸:۳۰
واتفورد - ولورهمپتون ۱۸:۳۰
وستهام - بورنموث ۲۱:۰۰
نوریچ - کریستال پالاس ۲۱:۰۰
منچسترسیتی - اورتون ۲۱:۰۰
آرسنال - منچستریونایتد ۲۳:۳۰
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸
لیورپول - شفیلد یونایتد ۲۳:۳۰

کد خبر 474730

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک