دهه فجر فرصتی برای ابراز سلیقه‌ جوانان انقلابی است


دهه فجر فرصتی برای ابراز سلیقه‌ جوانان انقلابی است

قزوین - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت و سلیقه جوانان برای تببین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کرد.

سید حسین بی نیاز روز چهارشنبه در حاشیه اولین نشست هماهنگی برای برگزاری دهه فجر استان به خبرنگار ایرنا گفت: روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر برنامه‌های دهه فجر را با شور و نشاط برگزار کنند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر باید از طرح‌های نو و تازه‌ استفاده کرد، اظهار داشت: فراهم کردن گفت و گوهای انقلابی، برگزاری شب خاطره، بازخوانی وقایع تاریخی و استفاده از ظرفیت‌های هنری باید با محوریت جوانان برگزار شود.

بی نیاز همچنین گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم است و در ایام دهه فجر باید سلیقه‌های متعدد سیاسی کنار یکدیگر به تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اقدام کنند.

به گفته این مسؤول، تبیین دستاوردهای دولت در حوزه عمرانی باعث دلبستگی بیشتر مردم به نظام و انقلاب می‌شود و باید دستگاه‌های متولی در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

بی نیاز یادآور شد: دستگاه‌های متولی در حوزه برگزاری دهه فجر می‌توانند از هرگونه ظرفیت و اقدام لازم برای افزایش مشارکت اجتماعی بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه