عیادت رییس کل دادگستری زنجان از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس به دره


عیادت رییس کل دادگستری زنجان از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس به دره

زنجان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان زنجان، روز چهارشنبه با حضور در بخش اورژانس بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس اصفهان- تبریز عیادت کرد و در جریان آخرین مراحل و وضعیت درمانی مصدومان این سانحه رانندگی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه این دیدار، ضمن تقدیر از آمادگی و ارائه خدمات فوری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، روند رسیدگی به مصدومان را مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت: خوشبختانه تیم‌های پزشکی و کادر درمانی این مجموعه با آمادگی کامل و به سرعت، اقدامات لازم برای درمان مصدومان حادثه را از همان ساعات اولیه آغاز کرده و متخصصان مختلف بر بالین مصدومان حضور داشتند.

صادقی نیارکی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به کادر پرستاری بیمارستان آیت‌الله موسوی و تشکر از زحمات بی‌شائبه آنان، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، سرمایه گرانبهای یک جامعه بوده و خدمات شما اجر و پاداش فراوان خداوند را به همراه دارد چرا که رفع احتیاجات و نیازهای مراجعان و بیماران، اقدامی ارزشمند است.

وی گفت: حفظ و مراقبت از نیروی انسانی، امری ضروری و لازم است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به حادثه ناگوار سقوط اتوبوس اصفهان- تبریز در آزادراه زنجان- تبریز که منجر به کشته شدن ۹ نفر و مصدومیت ۱۰ نفر از هموطنان شد، اظهار داشت: بنده در اولین فرصت بعد از این حادثه، دستور رسیدگی و بررسی علت و عاملان حادثه را به دادستان مرکز استان و پلیس راهنمایی و رانندگی دادم که به قید فوریت این موضوع را بررسی و گزارش کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز چنین حوادثی در آزادراه زنجان- قزوین اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه، نیازمند بررسی فنی جاده‌های استان هستیم زیرا کارشناسان در بعضی مواقع، علت تصادف‌ها را نقص فنی جاده‌ها می‌دانند.

صادقی نیارکی افزود: در صورت تایید این موضوع باید نسبت به اصلاح جاده‌ها توسط مسؤولان راهداری در اسرع وقت، اقدام فوری به عمل آید.

در دیدار رییس کل دادگستری استان زنجان از بیمارستان آیت‌الله موسوی، معاون قضائی دادگستری استان و رییس پلیس راهمایی و رانندگی استان نیز حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، اتوبوس مسافربری که با ۱۹ سرنشین از اصفهان به سمت تبریز در حال حرکت بود، حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد سه‌شنبه / ۱۰ دی/ در کیلومتر ۲۰ خط شمالی آزادراه زنجان- تبریز از ارتفاع ۱۲ متری سقوط کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!