پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) اثری فاخر و ارزنده خواهد بود


پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) اثری فاخر و ارزنده خواهد بود

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به همکاری علمی آیت الله احمد عابدی در ساخت پروژه سینمایی حضرت معصومه(س)، این کار را اثری ارزشمند و فاخر حول شخصیت ایشان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «مهدی احمدی» امروز(چهارشنبه 11دی) در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک که در سالن پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با بیان این که در هر دوره ای از تاریخ یک هنر خاص برجسته می‌ شود، اظهار داشت: همه می‌ دانیم در طول تاریخ اسلام اهل بیت(ع) و شخصیت بزرگوار پیامبر گرامی اسلام(ص) اهمیت ویژه ای به شعر می‌ دانند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که و شاعران جایگاه ویژه ای در بین اصحاب فرهنگ آن روز داشتند، ابراز داشت: مهمترین و تأثیر گذارترین ابزار هنری در آن عصر قالب شعر و شاعری بود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بزرگ رسانه و سینما تأکید کرد: امروز مهمترین ابزار برای انتقال مفاهیم هنرمندان، قالب سینما و رسانه که باید از آن استفاده حداکثری داشته باشیم.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر این که دغدغه ما و جبهه انقلاب و کارگردان و تهیه کننده انقلابی این کار این است که یک کار فاخر در مورد حضرت معصومه(س) درست شود که قالب بین المللی داشته باشد.

وی عنوان کرد: برای این کار امروز از حضرت معصومه(س) اذن گرفتیم و با حضور نزد تولیت محترم رهنمودهای ایشان را دریافت کردیم و تلاش داریم با رعایت همه شؤون یک پروژه فاخر آغاز و به بهره برداری برسد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که استاد آیت الله دکتر احمد عابدی مشاور علمی کار خواهند بود، گفت: با تأکید و تأیید تولیت محترم حرم مطهر، این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم برای تهیه فیلم نامه کمک می‌ کنند.

وی اضافه کرد: همچنین حجت الاسلام والمسلمین رسول پور از محققان برجسته حوزه علمیه نیز تا به امروز همکاری بسیار خوبی برای این کار داشته اند.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش