کارگاه آموزشی «بصیرت فاطمی» برگزار می‌شود


کارگاه آموزشی «بصیرت فاطمی» برگزار می‌شود

مرکز فن رثا و خطابه در آستانه ایام فاطمیه کارگاه «بصیرت فاطمی» را ویژه طلاب و مبلغان و با محورهایی همچون شرح شخصیت حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، مرکز فن رثا و خطابه وابسته به مؤسسه خانه خورشید در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س)، کارگاه یک روزه ویژه طلاب و مبلغان با عنوان «بصیرت فاطمی» را برگزار می‌کند.

در کارگاه بصیرت فاطمی مباحثی در خصوص تبلیغ و سوژه‌های خطابه، مروری بر اشعار و ادبیات فارسی و ادبیات عرب، محورهای مربوط به مقتل و شرح مصائب زندگی و شخصیت حضرت صدیقه طاهره(س) به همراه پاسخگویی به برخی از شبهات و سوالاتی که در ذهن مخاطبان به ویژه نسل جوان شکل گرفته است، انجام می شود.

این کارگاه در جهت ارتقای سطح خطابه و مواعظ، ارتباط و انس بهتر با مردم، ارتقای سطح جلسات و منابر و افزایش دقت در منابع در راستای ایجاد وحدت و رعایت حریم مباحث و مصادیق شبهه‌افکنانه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در حاشیه این کارگاه که با عنوان بصیرت فاطمی ویژه طلاب و مبلغان برگزار می‌شود، نمایشگاه آثار و کتب مناسب این ایام و توزیع جزوات و لوح‌های فشرده فرهنگی نیز تدارک دیده شده گرفته است. این کارگاه آموزشی در مدرسه علمیه فیضیه فردا (پنج‌شبنه،۱۲ دی ماه) از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

مرکز فن و رثا و خطابه در سال، ۴ کارگاه آموزشی در ایام محرم، ماه مبارک رمضان، ایام فاطمیه و ایام دهه ولایت برگزار می‌کند و برگزاری کلاس‌های فن رثا برای ۴ گروه طلاب، کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و بانوان از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی