دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل یک زن میانسال در ایرانشهر


دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل یک زن میانسال در ایرانشهر

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان تیراندازی در مسیر ایرانشهر به روستای ابتر که منجر به قتل یک زن میانسال شد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: ساعت ۱۷:۰۸ دقیقه هشتم آذر سالجاری، یک فقره تیراندازی منجر به قتل در مسیر ایرانشهر به سمت روستای ابتر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان اعلام شد.
وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و با بررسی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ با صورت‌هایی پوشیده اقدام به تیراندازی به سمت یک خودروی پراید کرده که طی آن سرنشین خودرو که زنی ۵۰ ساله بود به قتل رسید و راننده جوان خودرو نیز که خواهرزاده مقتول بود از ناحیه پا مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.
وی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی پس از جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، عاملان این تیراندازی را که سه جوان ۲۶، ۲۷ و ۳۰ ساله و از اقوام همسر راننده پراید بودند، شناسایی کردند.
سردار طاهری بیان کرد: با توجه به متواری بودن این سه نفر، تلاش مأموران برای شناسایی مخفیگاه آنها ادامه داشت تا اینکه پس از یک ماه فرار، کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه عاملان این جنایت را شناسایی و روز گذشته هر سه متهم در سه عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات پلیس به جنایت خود اعتراف و اظهار داشتند به دلیل اختلافات موجود با راننده پراید و با انگیزه انتقام جویی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی او کرده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی