جدایی مردم از نظام، راهبرد اصلی دشمن است


سرهنگ قاسم حبیب‌زاده، شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرت...


سرهنگ قاسم حبیب‌زاده، شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرت بسیجیان یزد به شکست استکبار در ۴۰ سال گذشته در مقابل اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایجاد جو ناامیدی و بی‌اعتمادی در ادامه راه نظام، جزو برنامه‌های محوری دشمن است.

وی ادامه داد: استکبار که تمام نقشه‌های خود را در قبال این نظام شکست خورده می‌داند در برهه کنونی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف فرهنگی و رسانه می‌خواهد مردم را با نظام جدا کرده و آنها را بشدت ناامید کند.

این مسوول اظهار داشت: جنگ اقتصادی و روانی با ترویج شایعات و شبهات با هدف ایجاد اختلاف و فاصله بین مردم و مسوولان توسط دشمنان انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شده و ادامه دارد .

حبیب‌زاده گفت: ایجاد چند قطبی در کشور و درگیری‌های حزبی و جناحی برای تضعیف نظام و ضربه‌زدن به اصل انقلاب اسلامی محور اصلی هدفی است که دشمنان داخلی و خارجی پیگیری می‌کنند .

وی بیان داشت: مردم به شدت از بازی‌های بی‌خاصیت جناحی در کشور خسته شده‌اند و از مسوولان فقط اخلاص ، ایمان و کار و تلاش برای حل مشلات فرهنگی و اقتصادی می‌خواهند .

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مسوولان به جای دامن زدن به اختلافات و درگیری‌های حزبی و گروهی وقت خود را صرف برنامه‌ریزی و حل مسائل اقتصادی بر تکیه به ظرفیت های داخلی کنند.

حبیب‌زاده گفت: ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که اگر مدیران به آنها تکیه کنند شاهد شکوفایی استعدادها و حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم و موجب جلب اعتماد همگان می‌شود.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری موجب خاموش شدن آتش فتنه دشمنان در سال‌های اخیر در کشور شده است .

سرهنگ عباس جوکار افزود: حضور مردم و بسیج در صحنه و اطاعت از مقام معظم رهبری موجب شکست استکبار در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی شده است و با هوشیاری بر جنگ روانی و اقتصادی پیروز می‌شویم .

وی اظهار داشت: خدمت به مردم و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری باید محور کار و فعالیت مسوولان و بسیجیان قرار گیرد که ولایتمداری راه عزت و اقتدار نظام اسلامی است .

در این مراسم که با حضور آحاد مردم برگزار شد برنامه مداحی و سرود اجرا شد .

استان یزد ۳۰۰ هزار بسیجی دارد .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج