مدیرعامل جدید شرکت نفت ایرانول در جلسه با مدیران این مجموعه با اشاره به اینکه ایرانول به همت کارکنان و کارگران متعهد و کوشایش به این جایگاه رسیده و در کشور می درخشد، گفت: باید باادامه این روند دست به دست هم دهیم و ایرانول را به اهدافش نزدیک و از وضعیت مطلوب به عالی مبدل کنیم، این امر محقق نمیشود مگر با پشتکار و ایمان راسخ بر توانمندی ها و استفاده به موقع از فرصت ها.

مهندس محسنی مجد با تاکید برمسئولیت پذیری بیشتر در امور محوله ، افزود: در حال حاضر ایرانول در کشور رتبه دوم را دارد که با تلاش جمعی و همت کارکنان می توانیم این فاصله را از بین برده و در صنعت روانکاران به رتبه اول دست یابیم. البته نقدهایی هم به قسمت های مختلف دارم که در زمان خود با دوستان مطرح خواهم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث فروش باید توجه ویژه داشته باشیم تا در سه ماه پایانی سال به اهداف مشخص شده دست یابیم، تصریح کرد: برای دستیابی به این موضوع باید با افزایش ظرفیتهای فروش و تاکید بر فروش نقدی و پیگیری وصول مطالبات جدیت بیشتری داشته باشیم و نگذاریم امانتی که به ما سپرده اند در آن خدشه ای وارد شود.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه افزود: من افتخار می کنم به حراست و مراقبت از بیت المال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وظیفه شرعی و قانونی خود میدانم و توقع دارم تا با تمام توان مدیران ایرانول توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه به صادرات نیز اشاره کرد و گفت: در صادرات نیز باید روند فعلی را بهبود بخشیم و توقعات بیشتری در این زمینه دارم.

مهندس محسنی مجد با تاکید بر اینکه در هر شرکتی نیروی انسانی مهمترین رکن است و باید کرامت آن حفظ شود، اظهارداشت: خانواده پرسنل باید افتخار کنند که در ایرانول کار و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش بولتن نیوز دستیابی به ثبات اقتصادی پایدار و همچنین مقاوم ساختن اقتصاد از آثار سوء شوک‌های مثبت و منفی، یکی از اولویت‌های اصلی سیاست‌گذاران است. بی‌ثباتی اقتصاد کلان موجب نا اطمینانی فعالان اقتصادی از تحولات آینده می‌شود که بر سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی تأثیر منفی خواهد گذاشت. ازاین‌رو ثبات اقتصاد کلان از طریق کاهش قابل‌توجه نا اطمینانی و پیشبرد برنامه‌ریزی بلندمدت، کمک بسیاری به رشد اقتصاد می‌نماید. اقتصاد ایران نیز با تو جه به وابستگی بالای آن به درآمدهای نفتی از ساختار شکننده‌ای برخوردار است، به‌گونه‌ای که وقوع شوک‌های مرتبط با نوسانات رو به پایین قیمت نفت، تحریم فروش نفت، تحریم‌های مرتبط با انتقال منابع ارزی حاصل از صادرات نفت و ...، در صورت عدم اتخاذ سیاست‌های متناسب و اجرای آن‌ها، می‌تواند عوارض قابل‌توجهی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد. البته سیاست‌گذاران اقتصادی همواره در برهه‌های مختلف زمانی برنامه‌ریزی‌های متعدد و بسته‌های سیاستی ارائه و اجرا نموده‌اند که برخی نتایج مورد انتظار و هدف‌گذاری شده از آن‌ها به دست نیامده است. این ناکامی را می‌توان به درک نادرست از سیاست‌گذاری‌ها و عدم رعایت پیش‌نیازها، الزامات و بایسته‌های سیاست‌ها نسبت داد.

محسنی‌مجد که هفته قبل به این سمت منصوب شد فارغ‌التحصیل ممتاز مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی است، پیش از این مدیرعاملی هلدینگ به‌پخش را در کارنامه کاری خود دارد. وی پیشتر، مشاور اقتصادی مدیرعامل شرکت‌ سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و مدیرعاملی شرکت صنایع شیمیایی آریا سولار و... را بر عهده داشته است.

بخشی از سوابق اجرایی او به شرح زیر است :

بخشی از سوابق مدیریتی این مدیر موفق عبارت است از:

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ به پخش
نماینده هیئت عالی گزینش در هیئت مرکزی گزینش جهاد دانشگاهی
مشاور اقتصادی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان
مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت کارخانجات کمک فنرسازی ایندامین سایپا
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع شیمیایی آریاسولار
مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت کشتیرانی کیش
مدیر شعبه شرکت کشتیرانی بندر امام خمینی (ره)
معاونت اداری و منابع انسانی شرکت کشتیرانی والفجر
مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات راهبردی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی
مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی
عضو هیئت‌مدیره شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس
مدیر حراست شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین اجتماعی (تاپیکو)