محصول جدید فورد در خیابان‌های آمریکا خودنمایی کرد


به تازیگی تصاویر جدیدی از نمونه اولیه فورد موستانگ الکتریکی منتشر شده است.

محصول جدید فورد در خیابان‌های آمریکا خودنمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فورد یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های ماشین سازی جهان است که از سال ۱۹۰۳ در این صنعت فعالیت دارد. این شرکت در کنار خودرو‌های باری، ماشین‌ها سواری و محصولات لوکس نیز تولید می‌کند. به تازگی شخصی ناشناس توانسته تصاویری از محصول جدید فورد در یکی از بزرگراه‌های لس‌آنجلس آمریکا به دست آورد. متاسفانه این عکس‌ها تنها پشت ماشین را نشان می‌دهند و تصویری از جلوی این محصول به دست ما نرسیده است. به نظر می‌رسد که پوشش نهایی بر روی این ماشین انداخته نشده، زیرا تصاویری که از طرح‌های مفهومی این محصول دیده شده بود پیچیدگی بیشتری در قسمت پشتی و در صندوق آن را نشان می‌داد که خط‌های ظریفی در زیر چراغ‌های عقب داشت. باقی قسمت‌های این محصول کاملا مشابه به طرح مفهومی آن است.

زمان عرضه جهانی چه موقع است؟

رنگ مشکی زیبای این محصول منحصر به فرد حس قدرت و جذابیت خاص این ماشین را به فرد منتقل می‌کند. این محصول که Mach-E نام دارد تا اواخر سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی خودرو عرضه نمی‌شود، اما شرکت فورد از حالا پیش فروش خود را آغاز کرده است. تا به حال رنگ طوسی کربنی این محصول با ۳۸ درصد از کل فروش، محبوب‌ترین گزینه برای مشتریان بوده است. نسخه آبی متالیک این ماشین با ۳۵ درصد در رده دوم قرار دارد. گفتنی است که ۵۵ درصد از مشتریان این محصول را با قدرت پیشرانه چهار چرخ می‌خواهند و ۸۰ درصد افراد Mach-E را با قدرت باتری بیشتر ترجیح می‌دهند.

محصول جدید فورد در خیابان‌های آمریکا خودنمایی کرد

محصول جدید فورد در خیابان‌های آمریکا خودنمایی کرد

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از زمان عرضه کراس‌اور الکتریکی فورد موستانگ Mach-E

قدرتمند و با اقتدار

شرکت فورد قرار است این محصول را در نمونه‌های مختلفی معرفی کند. بهترین نسخه قرار است با چهارصد و پنجاه و نه اسب بخار عرضه شود، همچنین نوع دیگری با قدرت سی صد و سی و دو اسب بخار در رده دوم قرار گرفته است. قدرت باتری‌های این دو نمونه به ترتیب ۹۸.۸ کیلووات بر ساعت و ۷۵.۷ (kW) است. در بهترین حالت ممکن این ماشین می‌تواند مسیری به طول ۴۸۳ کیلومتر را با باتری شارژ شده‌اش طی کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور