شهرستان نی ریز؛ مقصد بیست و پنجم نشست های آموزشی طرح ملی «فهما» در فارس شد


شهرستان نی ریز؛ مقصد بیست و پنجم نشست های آموزشی طرح ملی «فهما» در فارس شد

بیست و پنجمین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد نی ریز در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بیست و پنجمین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد نی ریز در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

«محسن بیات» در این نشست که امروز (دوشنبه 9 دی) با هماهنگی رابطان طرح ملی «فهما» در نی ریز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده بود، ضمن تشریح اهداف برگزاری این طرح در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رابط استانی شهرستان نی ریز در طرح «فهما» ضمن بیان مزایای اجرای این طرح افزود: اختصاص عادلانه و هدفمند سرانه حمایتی به کانون های مساجد، تهیه آمار دقیق و کمک به هم افزایی بیشتر کانون ها، طرح ایده در اجرای برنامه ها و شناسایی ظرفیت های هنری از مزایای اجرای طرح است.

براساس این گزارش، در ادامه نشست چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس تشریح شد.

همچنین در این نشست «محمد لایقمند»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشقان حضرت ابوالفضل(ع)» مسجد «ذواانوار»، «سجاد شبان»، مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» و «سجاد پروین»، مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد«علی ابن ابیطالب (ع)» به عنوان رابطان طرح ملی «فهما» در شهرستان نی ریز مفرفی شدند و به سئوالات حاضران پاسخ گفتند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان