آرتتا: در حملات‌مان به دروازه منچستریونایتد بی‌رحم بودیم/ کولاسیناک فوق‌العاده‌ بود


آرتتا: در حملات‌مان به دروازه منچستریونایتد بی‌رحم بودیم/ کولاسیناک فوق‌العاده‌ بود

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شب گذشته (چهارشنبه) در سومین مسابقه‌ای که روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال نشست، این تیم را در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس به برتری 2 بر صفر خانگی مقابل منچستریونایتد رساند و اولین بردش را با این تیم تجربه کرد، در تمجید از هافبک بوسنیایی‌اش که به تازگی از بند مصدومیت همسترینگ رهایی یافته، گفت: از کولاسیناک تشکر کردم چون ما برای این بازی بوکایو را در اختیار نداشتیم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال تصریح کرد: سئاد آماده بازی نبود و انتظارش را داشتیم که در بازی با لیدزیونایتد یا بعد از آن بازی به شرایط بازی برسد، اما او خودش را به این بازی رساند و تلاش فوق‌العاده‌ای هم از خود نشان داد. کولاسیناک روز سه‌شنبه پیش من آمد و گفت "سرمربی، اگر به من نیازی داری، می‌توانم بازی کنم". در نهایت هم تصمیم گرفتیم او بازی کند. بازیکنانم رویکردی در این بازی از خود ارائه کردند که مدنظر من است. سئاد عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد.

وی گفت: بابت عملکرد تیم و نتیجه‌ای که در این بازی کسب کردیم، خوشحالم چون به آن نیاز داشتیم. تمام چیزهایی که از بازیکنانم انتظار داشتم در این دیدار اتفاق افتاد. در این بازی به معنای واقعی تیم بودیم و ضمن بستن فضاها به روی منچستریونایتد، در حملات هم بی‌رحم بودیم. در مسیر درستی هستیم و به زودی با تقویت جنبه فیزیکی بازیکنان می‌توانیم مدت زمان بیشتری در جریان بازی باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا