سردار سلامی: دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند


سردار سلامی: دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنقدر دشمنان را شکست خواهیم داد تا بپذیرند نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و دست از سر مردم ایران بردارند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت پاسدار اکبر مرادی که در اغتشاشات ماهشهر به شهادت رسید، با بیان اینکه اگر امروز در کشور امنیت، آسایش، پیشرفت و عزت داریم همه را مدیون این شهدا هستیم، افزود: اگر شهدا نبودند از کشور چیزی باقی نمی‌ماند چرا که ایران دشمنانی دارد که اگر یک لحظه غفلت کنیم یا حتی یک روز کوتاه بیاییم و مقاومت نکنیم سرنوشت ما را تغییر می‌دهند.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: جوانانی که سینه خود را در مقابل دشمن سپر می‌کنند و سپر بلای جامعه می‌شوند به معنای واقعی کلمه نجات‌بخش هستند.

وی افزود: شهادت طلبی از ابتدای انقلاب تا امروز بین جوانان ما وجود داشته و جوانان نسل نو مثل جوانان نسل‌های قبلی بلکه بیشتر فداکار هستند و در میدان حضور دارند.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: تحمل و صبر خانواده‌های شهدا باعث شده تا جامعه روح فداکاری را از دست نداده و شجاعت به خرج دهد خانواده شهدا قوت قلب هستند و هر روز درس‌های جدیدی به ما می‌آموزند.

وی ادامه داد: این پرچم هیچ گاه روی زمین نخواهد افتاد این راه ادامه دارد دشمنان روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند و پیاپی شکست می‌خورند هر چند از این شکست‌ها درس نمی‌گیرند اما به فضل الهی آنقدر آن‌ها را شکست خواهیم داد تا بپذیرند نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و دست از سر مردم ایران بردارند.

سرلشکر سلامی گفت: مردم از راه شهدا حمایت می‌کنند و قدردان شهدا هستند و می‌دانند که بدون شهدا هرگز نمی‌توانند زندگی امن و راحتی داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی