مرکز نوآوری و توسعه تعاون در دانشگاه کردستان راه‌اندازی شد 


مرکز نوآوری و توسعه تعاون در دانشگاه کردستان راه‌اندازی شد 

سنندج - ایرنا - مرکز نوآوری و توسعه تعاون در دانشگاه کردستان روز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون استاندار و جمعی از مدیران اجرایی و فرهنگی استان کردستان گشایش یافت.

معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش این مرکز اظهار داشت: مرکز نوآوری باید به گونه‌ای هدایت و فعالیت کند تا به عنوان مرکز رشد و بالندگی تعاون شناخته شود.
محمد جعفر کبیری اضافه کرد: این وزارتخانه در راستای تحقق سهم تعاون در اقتصاد کشور تمام تلاش خود را دارد از ایده‌های جدید و فناورانه حمایت کند.
مرکز نوآوری دانشگاه و توسعه تعاون به عنوان بخشی از مرکز نوآوری دانشگاه کردستان راه‌اندازی شده و هم اکنون ۶ واحد در آن فعال است.
این واحدها شامل تعاونی تولید در بخش های مختلف از جمله پنل‌های خورشیدی، گله‌ای تزیینی، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و میوه خشک فعالیت دارند.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد طبق تفاهم نامه خود با دانشگاه کردستان فعالیت واحدهای فناورانه و استارتاپ ویکند های حوزه تعاون را در این مرکز توسعه دهد.
در آیین افتتاح مرکز نوآوری و توسعه صادرات حسین فیروزی معاون استاندار کردستان، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رحمت صادقی رییس دانشگاه کردستان نیز حضور داشتند.
جلسه با تعاونی‌های مشکل‌دار شرکت در نشست شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، بهره‌برداری از باشگاه تعاون و کارآفرینی جهاد دانشگاهی از دیگر برنامه‌های محمدجعفر کبیری معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به این استان است.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403