تشکر از استاد با متن های کوتاه و ادبی بسیار زیبا و محترمانه


اگر خواسته باشید قدردان زحمات و محبت های استادتان باشید، در این مطلب با ارائه چندین نمونه متن تشکر از استاد به شما کمک خواهیم کرد تا ضمن تقدیر ویژه از استاد خود، در خور شان و منزلت استاد از وی سپاسگزاری نمایید. به همین منظور خواهشمندیم با این مطلب همراه شوید و از این متن های زیبای تقدیر و سپاس از استاد دیدن کنید. متن رسمی تقدیر و تشکر از...

اگر خواسته باشید قدردان زحمات و محبت های استادتان باشید، در این مطلب با ارائه چندین نمونه متن تشکر از استاد به شما کمک خواهیم کرد تا ضمن تقدیر ویژه از استاد خود، در خور شان و منزلت استاد از وی سپاسگزاری نمایید. به همین منظور خواهشمندیم با این مطلب همراه شوید و از این متن های زیبای تقدیر و سپاس از استاد دیدن کنید.

تشکر از استاد با متن های کوتاه و ادبی بسیار زیبا و محترمانه

متن رسمی تقدیر و تشکر از استاد

معلمان و استادان زیادی هستند که چراغ راه بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان می باشند و نقش کلیدی در رسیدن آن ها به مسیر موفقیت داشته اند. با انواع متن زیبا در مورد معلم و جملات زیبا در وصف استاد که در مطالب قبلی ارائه کردیم می توانید حق مطلب را ادا کنید و آنگونه که شایسته است از زحمات و تلاش های معلم یا استاد خود که در مسیر رسیدن به موفقیت، راهنما و دلسوز شما بوده اند، تقدیر نمایید. همچنین متن های رسمی تشکر آمیز زیبای گردآوری شده در اینجا می تواند، انتخابی مناسب برای سپاسگزاری از استادتان باشد که شما را به مطالعه این متن های زیبا و خواندنی دعوت می نماییم.

متن زیبا برای تشکر از استاد

جناب آقای/ سرکار خانم … استاد خوبم:
شما روشنایی بخش تاریکی جان هستید و ظلمت اندیشه را نور می‌بخشید. چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف شما را که سرشار از عشق و یقین است. چگونه سپاس گویم تأثیر علم‌آموزی شما را که چراغ روشن هدایت را بر کلبهٔ محقر وجودم فروزان ساخته است.
آری در مقابل این همه عظمت و شکوه، نه توان سپاس است و نه کلام وصف. راز و رمز پویای علم و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان علم به برکت سیما و سیرهٔ نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می‌خواند؛ و چه خرم علمی که از چشمهٔ معارف سیراب شود و چه زیبا دانشی که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی باشد بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در مدینه‌ النبی بیابد؛ و امروز کاخ آباد علم به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج راهنمایانی است که علاوه بر حفظ آبادانی آن در راه اعتلای آن به فرزندان خویش محبت نمایند.

تشکر از استاد با متن های کوتاه و ادبی بسیار زیبا و محترمانه

جملات تشکر آمیز برای تقدیر از استاد

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله به ما تعملون خبیر (۱۱مجادله)
که ایزد مقامی ببخشد بلند بر آنان که در بحر دانش درند، به سر ضمیر همه هست آگه خدای خبیر
دانشمند اندیشمند استاد برجسته جناب آقای / سرکار خانم …
به استناد آیهٔ شریفهٔ ۱۰ از سورهٔ مبارکهٔ فاطر که خداوند می‌فرماید: «الیه یصعد الکلم الطیب و العمل الصالح یرفعه»، سخنان و کلام ارزشمند به سوی خدا صعود می‌کنند و با ابدیت سنخیت پیدا کرده و همواره آثار خود را ظاهر می‌سازند.
بسی شایسته است از تلاش‌های مداوم وک وشش‌های مستمر حضرت عالی در اشاعهٔ تعلیم و تربیت و بسط و توسعهٔ علم و دانش و نیز از روشن گری و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان … در کمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر نموده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان گردد.

نوشته تشکر آمیز زیبا برای قدر دانی از استاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پیامک جدید

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها