نماینده مجلس: تاکسی‌های فرسوده همدان نوسازی می‌شوند


نماینده مجلس: تاکسی‌های فرسوده همدان نوسازی می‌شوند

همدان - ایرنا - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید، یک هزار و 100 تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل همدان نوسازی می‌شوند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه همدان افزود: در تفاهم‌نامه صورت گرفته با بانک‌های عامل، نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی تاکسی‌های فرسوده همدان تخصیص یافته است، تا تاکسی‌های دارای عمر بالا از رده خارج، و تاکسی‌های صفر کیلومتر جایگزین آن‌ها شوند.

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح، به هر راننده تاکسی ۷۰ میلیون تومان تسهیلات با سود چهار درصد واگذار و یک هزار و ۱۰۰ شغل پایدار ایجاد می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه استان همدان به سمت توسعه حرکت کرده است، عنوان کرد: شورای تامین استان در اتفاقات آبان ماه سال جاری در مدیریت حوادث به خوبی عمل کرد و جای تقدیر ویژه دارد.

وی با بیان اینکه بودجه ۹۹ همچون همه بودجه‌ها ظرفیت بالایی دارد، افزود: ما می توانیم در سال ۹۹ نزدیک به سه هزار میلیارد تومان برای قطار شهری همدان اعتبار دریافت کنیم که جدب این اعتبار برای کلانشهر همدان می تواند موجب جذب سرمایه گذاری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروازهای ما در فرودگاه رو به افزایش است، گفت: برای سال آینده ۵۵ میلیارد تومان به توسعه آبرسانی در همدان تخصیص یافته است.

وی افزود: در راستای طرح تعادل بخشی آب، ۲.۹ میلیون متر مکعب مجوز سهمیه آب زیر زمینی برای استان گرفته شده است.

حاجی بابایی ادامه داد: قطار تهران - همدان - سنندج نیز در بودجه سال آینده نزدیک به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و ۷۰ میلیارد تومان نیز به قطار همدان - ملایر اختصاص یافته است.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: در شرایط تحریم، بودجه ۹۹ بر اساس و متناسب با تحریم بسته شده است.

امیر خجسته با بیان اینکه فرارهای مالیاتی باید شناسایی شوند، افزود: طرح‌های عمرانی آبرسانی به همدان باید از اعتبارات ملی تامین شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی باید بازنگری شود، عنوان کرد: با توجه به رونق گردشگری، همدان افق بسیار روشنی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا