اختتامیه دوره آموزشی سدید برگزار شد


اختتامیه دوره آموزشی سدید برگزار شد

اختتامیه دوره آموزشی سدید امروز برگزار شد و افراد پذیرفته شده در فعالیتهای حوزه حجاب و عفاف و مسائل پژوهشی همکاری خواهند داشت.

زهرا سجادی٬ دبیر مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی امروز در مراسم برگزاری اختتامیه دوره آموزشی سدید در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی به دنبال فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی که انجام می‌دهد، دوره‌ای را برای زنان نخبه فکری که از حوزه و دانشگاه معرفی شده‌اند، برگزار کرد.

وی افزود: از بین 300 تا 400 نفری که در این زمینه معرفی شدند از میان متولدین سال 58 به بعد و افراد با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه و سطح 3و4 حوزه اقدام به انتخاب کرده و دوره آموزشی سدید برگزار شد.

دبیر مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی گفت: حجاب و عفاف، مسائل حقوقی و زنان، زنان تأثیرگذار صدر اسلام و کارآمدی نظام از جمله محورهایی بودند که در این دوره با حضور اساتید معروف و موثر برگزار شد.

سجادی با اشاره به اینکه این دوره 5 ماه به طول انجامید و امروز آازمون پایانی و مراسم اختتامیه آن برگزار شد، تصریح کرد: افرادی که پذیرفته می‌شوند گواهینامه‌ای به آنها تعلق می‌گیرد و سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج جامعه زنان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و هیئت رزمندگان اسلام و حوزه‌ها در این رابطه همکاری داشتند و به ما نیرو معرفی کردند که از بین آنها گزینش کردیم و دوره سدید برگزار شد. پس از این نیز از طریق این نهادها و سازمان تبلیغات اسلامی افراد منتخب برای سخنرانی و میزگردها معرفی می‌شوند.

به گزارش تسنیم، سجادی همچنین در مراسم اختتامیه دوره سدید در سخنانی یادآور شد: با حجت الاسلام قمی جلسه‌ای داشتیم که او به ما گفت با مسئولان 60 مدرسه صدرا صحبت می‌کنیم و افرادی که در دوره آموزشی سدید پذیرفته می‌شوند و آمادگی آموزش دارند در مدارس صدرا به کار گرفته می شوند یا فرصت آموزش در دانشگاه سوره برای آنها فراهم خواهد شد. همچنین افراد علاقه‌مند به کار پژوهش به مراکز پژوهشی معرفی می‌شوند از سوی دیگر در بحث سخنرانی به ویژه در زمینه حجاب و عفاف از آنها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟