سهمیه سوخت وانت بارها چگونه تعیین می‌شود؟


سهمیه سوخت وانت بارها چگونه تعیین می‌شود؟

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از بهمن ماه سال جاری تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه خواهد بود و بر همین اساس به تمامی رانندگان و مالکین وانت بارهای بین شهری توصیه می‌شود هرچه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مهدی گرجی، امروز پنج شنبه ۱۲ دی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد لذا تمامی رانندگان و مالکین وانت بار برای فعالیت در جاده های برون شهری باید اسناد حمل وانت بار( کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و ....) به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل است، افزود: نظر به اهمیت ساماندهی و انتظام این بخش از ناوگان باری جاده‌ای و نقش موثر آن در ارتقاء سطح ایمنی راه‌های برون شهری ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مربوطه تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: رانندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده‌اند، باید به مراکز ثبت نام کارت هوشمند در سراسر استان مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

گرجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 841 دستگاه ناوگان وانت بار در سطح استان کارت هوشمند دریافت کرده‌اند و برای اینکه در ماه‌های آتی از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشکل نشوند، زیرساخت‌های لازم برای فعالیت رانندگان و ناوگان فراهم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید