پیام تسلیت مسوولان استان قزوین در پی شهادت سردار سلیمانی


پیام تسلیت مسوولان استان قزوین در پی شهادت سردار سلیمانی

قزوین - ایرنا - آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، هدایت الله جمالی پور استاندار و محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

این پیام که روز جمعه صادر شده و در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین قرار داده شده، به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

روح بلند مجاهد خستگی‌ناپذیر و سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراه ایشان حاج ابومهدی المهندس به دست ارتش تروریست آمریکای جنایتکار به یاران شهیدشان پیوست.
فرماندهی که با حضور همیشگی خود در خط مقدم نبرد با استکبار و دست‌نشاندگان پلید آن، آیه‌های استقامت و جهاد را تفسیر می‌کرد و تجسم می‌بخشید.
هرچند معتقدیم که از خون پر برکت او ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید سینه تمام آزادگی خواهان عالم را فشرد.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت سردار را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، فرمانده معظم کل قوا، رزمندگان اسلام و همه داغداران این مصیبت تسلیت و تبریک عرض می‌کنیم.
به دولت تروریستی آمریکا هم صریحاً اعلام می‌کنیم که ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی این اقدام پلید را هرگز از یاد نخواهند برد و آمریکا و اسرائیل باید منتظر انتقامی سخت باشند و پیروزی حق قطعی است.

سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شب گذشته در حمله تروریستی نظامیان آمریکا در بغداد به فیض شهادت نائل شد.

تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی مردم قزوین در محکومیت این اقدام تروریستی پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه