سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید


سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید

یزد- ایرنا - استاندار با صدور پیامی شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید.

محمدعلی طالبی در این پیام آورده است: شهادت حاج قاسم سلیمانی، نماد بی بدیل مقاومت و رادمردی، به دست تروریسم ناجوانمرد آمریکایی، بار دیگر شقاوت و حماقت سردمداران جنایت و تجاوز را بر ملا ساخت و بر عظمت آن شهید عالی مقام و مدافع مظلومان، که در مسیر جهاد بر علیه تحجر و تکفیر، لحظه ای از پای ننشست، افزود و او را بر تارک تاریخ جاودان ساخت.
وی ادامه داد: آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل ا... صرف نموده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت. لیکن راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب صمیمانه شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحناه فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)؛ ملت شهید پرور ایران و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بامداد امروز (جمعه) سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای امریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)