ستاره ترکیه‌ای یوونتوس در آستانه پیوستن به آرسنال


به گزارش دیلی‌میل، آرسنال در آستانه جذب مریه دمیرال، مدافع ترکیه‌ای یوونتوس قرار دارد و میکل آرتتا سرمربی جدید این تیم معتقد است دمیرال می‌تواند کمک بزرگی به خط دفاعی تیمش باشد.

ستاره ترکیه‌ای یوونتوس در آستانه پیوستن به آرسنال
به گزارش دیلی‌میل، آرسنال در آستانه جذب مریه دمیرال، مدافع ترکیه‌ای یوونتوس قرار دارد و میکل آرتتا سرمربی جدید این تیم معتقد است دمیرال می‌تواند کمک بزرگی به خط دفاعی تیمش باشد.

به گزارش "توپ 90"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه آرسنال به شدت به دنبال جذب مریه دمیرال، مدافع ترکیه‌ای باشگاه یوونتوس در ماه ژانویه است و احتمال حضور دمیرال در کمپ توپچی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد.

ستاره ترکیه‌ای یوونتوس در آستانه پیوستن به آرسنال

بر اساس این گزارش میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال به دنبال تقویت خط دفاعی تیم خود است چرا که معتقد است سی گلی که توپچی‌ها در این فصل دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد که این تیم در خط دفاعی با مشکل مواجه است. این در حالی است که آرسنال تابستان گذشته داوید لوئیز و کیه‌ران تیرنی را به خط دفاعی خود اضافه کرد ولی مشخصا همچنان در این خط با مشکلات زیادی مواجه است.

مریه دمیرال، ستاره ترک یوونتوس در فصل جاری در تورین نمایش‌های درخشانی داشته و در چهار بازی اخیر یووه توسط ساری به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است. حضور دمیرال در این چهار بازی به بهای نیمکت‌نشینی ماتیس دی‌لیخت هلندی انجام شده که یوونتوس تابستان گذشته مبلغ سنگینی برای جذبش پرداخته بود.

ستاره ترکیه‌ای یوونتوس در آستانه پیوستن به آرسنال

روزنامه ترکیه‌ای فوتوماچ هم در مطلبی مدعی شد که انتقال دمیرال به آرسنال بیش از هر زمان دیگری نزدیک به نظر می‌رسد. دمیرال تابستان گذشته از ساسولو به یوونتوس منتقل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی