خروش مردم استان سمنان در محکومیت ترور سردار سلیمانی


خروش مردم استان سمنان در محکومیت ترور سردار سلیمانی

سمنان- ایرنا- مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف استان سمنان بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام سخیف دشمنان در شهادت سردار قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند.

مردم شهر سمنان همزمان با دیگر شهرهای استان سمنان بعد از اقامه نماز جمعه از خیابان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه مازندران این شهر در محکومیت اقدام تروریستی دشمن و شهادت غریبانه فرزند رشید این مرز و بوم با حضوری پرشور راهپیمایی کردند.
نمازگزاران سمنانی در راهپیمایی با سر دادن شعارهایی، همبستگی و حمایت خود را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند و شهادت سردار سلیمانی را مهر تاییدی بر خون‌خواهی استکبار جهانی دانستند.
نمازگزاران سمنانی با چشمانی اشک‌بار و مشتی گره کرده قرص و محکم و یک صدا با هم در راهپیمایی محکومیت اقدام سخیف دشمنان در شهادت سردار سلیمانی فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سردادند.
نمازگزاران سمنانی در راهپیمایی محکومیت اقدام سخیف دشمنان در شهادت شهید سلیمانی با اقتدار و سوزناک فریاد می‌زدند که مایه فخر کشور و خار چشم دشمن بود.
شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهایی نظیر مرگ بر منافق، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و افتخار ایرانی قاسم سلیمانی، سردادند.

پس اقدام تروریستی آمریکا در بغداد و شهادت سردار سلیمانی و همراهانش مردم متدین و خداجوی شهرستان شاهرود با حضور در مقابل مسجد غربا، تجمع ضد آمریکایی برگزار کردند.

در ابن تجمع با شکوه شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل سر داده شده و مردم از مسوولان امر انتقام گیری سخت را خواستار شدند.

مردم شاهرود پس از نماز جمعه نیز راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند.

مردم ولایت مدار دامغان نیز پس از نماز جمعه، شهادت سردار قاسم سلیمانی که توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسید را محکوم کردند.
مردم دامغان در پی این حادثه اعلام کردند، با شهادت سردار سلیمانی، عمارهای انقلاب بیدارتر و هوشیارتر از همیشه پای صحنه خواهند بود و تمام ایران به صورت یکصدا به انتظار اذن رهبری برای جهاد هستند.
این راهپیمایی پس از نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان امام برگزار شد.
شعارهای مختلفی از جمله «مرگ بر آمریکا» ، «ما پیرو رهبریم» ، «سردار انقلاب شهادتت مبارک»، «ذوالفقار حیدر، راهت ادامه دارد»، «مرگ بر اسرائیل» و «ماهمه سرباز توییم گوش به فرمان توییم» سر دادند.
مردم میامی نیز پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه امروز، از مسجد جامع به سمت خیابان‌ شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، فریاد انزجار خود را از این حمله تروریستی را ابراز کرده و خواستار پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به این حادثه تلخ شدند.
راهپیمایان با فریاد "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر اسراییل" و "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" خشم خود را علیه دشمنان نظام سردادند.
مردم میامی با حضور باشکوه خود جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل علیه ایران اسلامی را محکوم کردند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در