ال جی 8K واقعی را با تلویزیون‌های OLED و LCD جدید خود به ارمغان خواهد آورد


ال جی 8K واقعی را با تلویزیون‌های OLED و LCD جدید خود به ارمغان خواهد آورد

ال جی همراه با تلویزیون‌های OLED و LCD جدیدش که با خود به نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس آورده است٬ می‌خواهد تجربه‌ی 8K واقعی را ارائه کند. با آغاز نمایشگاه CES، ال جی به معرفی برخی از جدیدترین تلویزیون‌های سال 2020 خود بدون اشاره‌ای بی قیمت و زمان عرضه‌ی آن‌ها پرداخته است. در عصری که... نوشته ال جی 8K واقعی را با تلویزیون‌های OLED و LCD جدید خود...

ال جی همراه با تلویزیون‌های OLED و LCD جدیدش که با خود به نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس آورده است٬ می‌خواهد تجربه‌ی 8K واقعی را ارائه کند.

با آغاز نمایشگاه CES، ال جی به معرفی برخی از جدیدترین تلویزیون‌های سال 2020 خود بدون اشاره‌ای بی قیمت و زمان عرضه‌ی آن‌ها پرداخته است. در عصری که در حال عبور از 4K به سمت 8K هستیم، این کمپانی 8 مدل جدید را معرفی کرده است که وعده می‌دهد 8K‌ واقعی را به کاربران ارائه خواهد داد. راهی که ال جی آن را در پیش گرفته متفاوت است. حتی اگر فناوری QLED‌ سامسونگ به عنوان 8K تایید شود، اما بدون عبور از حداقل آزمایش‌ها برای الزامات مدولاسیون کنتراست واقعی نخواهد بود.

تجربه 8K واقعی با تلویزیون‌های مدل 2020 ال جی

این 8 مدل جدید شامل LG Signature OLED در اندازه‌های 88 و 77 اینچی (88/77 OLED ZX) و همچنین تلویزیون‌های LCD برند NanoCELL (شامل 75/65 Nano99 ٬ 75/65 Nano97 و 75/65 Nano95) در دو اندازه‌ی 75 و 65 اینچی می‌شوند. از نظر کار با محتوای ٬8K آن‌ها می‌توانند فیلم‌های یوتیوبی با کدک AVI و همچنین HEVC و ٬VP9 ورودی‌های 8K از USB یا HDMI و 8K 60fps از طریق استریم و در نهایت 80K 60P از طریق HDMI را پخش کنند.

ال جی در سال جدید سومین نسل پردازنده‌ی هوش مصنوعی Alpha9 خود را معرفی کرده است که البته آماده‌ی انجام هرگونه افزایش مقیاس و تقویت وضوح لازم برای تلویزیون‌های 8K و همچنین پردازش AI Sound Pro است. آن قرار است پنج نوع مختلف محتوا را شناسایی کند و بر اساس آن تطبیق داده شود.

در حالی که ما منتظریم ببینیم این فناوری‌های مدرن آیا به تلویزیون‌های ارزان قیمت‌تر نیز خواهند آمد یا خیر٬ تلویزیون‌های 8K به فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ThinQ AI مجهز است٬ با پکیج نرم افزاری webOS همراه بوده که می‌تواند کنترل صوتی را مدیریت کند و همچنین با Apple AirPlay 2 ٬ HomeKit ٬ Google Assistant و Amazon Alexa نیز سازگار است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 : ال جی 8K واقعی را با تلویزیون‌های OLED و LCD جدید خود به ارمغان خواهد آورد تصویری از تلویزیون 8K‌ سامسونگ ، نمایشگر بدون حاشیه‌ی آن را به رخ می‌کشد از لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا رونمایی شد لپ تاپ XPS 13 2020 دل با نمایشگر افسانه‌ای و طراحی تمام فلزی معرفی شد لپ تاپ Dell Latitude 9510 با پشتیبانی از 5G و عمر باتری 30 ساعته معرفی شد ملاقات با تلویزیون رول شونده 65 اینچی LG در نمایشگاه CES 2020 مانیتورهای جدید DELL و Alienware در CES 2020 معرفی شدند نسخه لایت گلکسی اس 10 و نوت 10 احتمالا در نمایشگاه CES 2020 معرفی شوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید