حمایت تلویحی عربستان از آمریکا در ترور سردار سلیمانی


حمایت تلویحی عربستان از آمریکا در ترور سردار سلیمانی

عربستان سعودی با حمایت تلویحی از جنایت آمریکا و ترور سردار سلیمانی، از جامعه جهانی خواست برای حفظ امنیت و ثبات منطقه تدابر لازم را اتخاذ کند.

حمایت تلویحی عربستان از آمریکا در ترور سردار سلیمانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، منبعی مسئول در عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض تحولات و حوادث عراق را پیگیری می‌کند و درخصوص چالش‌هایی که این حوادث به دنبال دارد هشدار می‌دهد.

خبرگزاری رسمی عربستان پس از گذشت چندین ساعت از ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و در حالی که خود حامی تروریست است و در جنگ ۵ ساله یمن هزاران بی‌گناه را هدف قرار داده است در سخنانی مغرضانه و به نقل از منبعی مسئول مدعی شد تشدید تنش‌ها در منطقه ناشی از فعالیت‌های گروه‌های شبه نظامی است و با این سخن از اقدام جنایتکارانه آمریکا حمایت کرد.

این منبع مسئول در سایه تحولات سریع منطقه و اجتناب از بحرانی شدن اوضاع به حدی که نتوان پایانی برای آن متصور شد همه را به خویشتنداری فراخواند.

عربستان سعودی که خود از جمله برهم زنندگان امنیت منطقه است، از جامعه جهانی خواست برای تضمین امنیت و ثبات در این منطقه حیاتی جهان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان الحشد الشعبی طی حمله ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403