بی رحم و گلزن مثل یاسین ابراهیمی/ ستاره رقیب استقلال آقای گل لیگ ستارگان


با هت تریک در بازی های این هفته لیگ ستارگان ستاره الجزایری رقیب استقلال به صدر جدول گلزنان این فصل صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان چاره ای ندارد تا از هر دو پلی آف پیش رو در ACL2020 عبور کند. اولین پلی آف در تهران و مقابل یکی از دو رقیب کویتی با اردنی خواهد بود اما دومین پلی آف آزمونی دشوار در دوحه مقابل باشگاهی پرستاره مثل الریان است که شب گذشته در ادامه نتایج خوب خود با سه گل از سد ام صلال عبور کرد تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده الدحیل در صدر جدول این فصل لقب بگیرد.


الریانی ها در حالی به این برد پرگل رسیدند که ستاره بی چون و چرا این تیم یاسین ابراهیمی مهاجم ریزنقش و سرعتی الجزایری بود، بازیکنی که با هت تریک خود یک برد دیگر برای الریان به ارمغان آورد تا این تیم سه امتیاز ارزشمند به اندوخته های خود بیافزاید. با هت تریک شب گذشته ابراهیمی موفق شد تعداد گل های این فصل خود را دو رقمی و به تنها صدر جدول گلزنان برتر را به دست آورد.


البته در این سال ها بازیکنان الجزایری کم در کورس آقای گلی قطر حضور نداشته اند که آخرین آنها بغداد بونجاح از السد بود اما حالا یاسین ابراهیمی همه نگاه ها را متوجه خود کرده تا با 10 گل در 12 بازی به موتور گلزنی جدید در لیگ ستارگان لقب بگیرد، بازیکنی که استقلالی ها در صورت رویارویی با الریان کار بسیار دشواری برای مهار او در پلی آف نهایی ورود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

بی رحم و گلزن مثل یاسین ابراهیمی/ ستاره رقیب استقلال آقای گل لیگ ستارگان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟