واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر


واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر

گروه شبکه‌های اجتماعی ــ فعالان قرآنی کشورمان با انتشار مطالبی در صفحات خود در فضای مجازی نسبت به شهادت سردار رشید سپاه اسلام واکنش نشان دادند.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با انتشار خبر شهادت سردار رشید سپاه اسلام که موجی از اندوه را در بین اقشار مختلف به دنبال داشت، جامعه قرآنی کشورمان نیز بخشی از این اندوه را با انتشار مطالب و دلنوشته‌هایی در رثای سردار سپهبد قاسم سلیمانی، نشان دادند. هر چند که این تصاویر بارها از سوی اینستاگرام حذف می‌شد، اما بسیاری از کاربران مجدد اقدام به انتشار می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم، پیشکسوت قرآنی ‌و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتشار پست زیر شهادت سردار اسلام را تسلیت گفت.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرمجید فقیه، قاری ممتاز و جوان کشورمان نیز تصویری از سردار قاسم سلیمانی را به اشتراک گذاشت.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرمهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشور متنی مزین شده به آیه‌ای از کلام وحی را به همراه عکسی از سردار سلیمانی منتشر کرد.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرمحمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشور گوشه‌هایی از تلاوت خود را بر روی فیلمی از سردار سلیمانی بازنشر داده و شهادت این سردار رشید اسلام را به مقام معظم رهبری تسلیت گفته است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویررحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشور نیز با انتشار عکسی در صفحه خود نوشته است «شهادت هنر مردان خداست. روحت شاد سردار»

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرهادی موحدامین، قاری ممتاز و جوان کشورمان نیز با انتشار عکسی از مقام معظم رهبری و پیام تسلیت معظم له، نوشته است: «خوش به حالت سردار هرچند که اشک راه چشمم بسته است».

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرموسی معتمدی، حافظ کل قرآن و حائز رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن ایران نیز آیه‌ای از قرآن کریم به همراه عکس‌ زیر منتشر کرده است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر
جهانبخش فرجی، پیشکسوت قرآنی کشورمان نیز با انتشار عکس زیبای زیر نوشته است: «حداقل اقدامی که باید در مقابل شهادت سردار عشق، سلیمانی کرد، این است که؛ آمریکا باید از منطقه برود».

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرمحمد کاکاوند، قاری جوان کشور نیز با انتشار عکس زیر شهادت سردار رشید اسلام را تسلیت گفته است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرمرتضی طلایی، از مدیران قرآنی کشورمان نیز نوشته است: «اشک امان نمی‌دهد . سردار / برادر / فرمانده / رفیق ...».

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر
حمید صابر فرزام، مدیرعامل پیشین ایکنا نیز با هشتگ سردار دلها، سرباز وطن و شهادت بزرگ نسبت به شهادت سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان داده است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرحمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشور با انتشار عکسی از سردار سلیمانی در کنار رئیس قوه قضائیه نوشته است: «سردار دلها، خادم‌الامام ابوالحسن الرضا علیه السلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادتت مبارک».

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویراحمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت عرصه تلاوت عکسی از سردار سلیمانی منتشر کرد.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرحسن‌ گروسی، مدیر اسبق شبکه قرآن و معارف سیما با انتشار شعری به همراه عکسی از سردار سلیمانی نوشته است: «باورم نیست که خیبر شکن از پا افتاد!؟»

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرمسعود نیکدستی، قاری بین‌المللی کشور با انتشار این متن «شهادتت مبارک ... بزرگمرد روزگار ..» نسبت با خبر شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داده است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر‌مجید جدیدی، قاری ممتاز کشور نیز با انتشار آیه ای از قرآن کریم و با هشتگ مرگ بر آمریکا شهادت سردار سپاه اسلام را تسلیت گفته است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویررضا رضوی، قاری ممتاز کشور نیز فیلمی از سردار سلیمانی با این توضیح «کار زیبای سردار سلیمانی وسط نماز ...» را بازنشر داده است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرصفحه مصطفی حاجی حسنی‌کارگر برادر شهید منا محسن حاجی‌حسنی کارگر نیز عکسی از سردار سلیمانی در محضر مقام معظم رهبری را بازنشر داده است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر

صفحه سیدوحید مرتضوی، مجری شبکه قرآن و معارف سیما نیز عکسی را منتشر کرد و نوشت لوح شهادت سرانجام به خون مطهرت آغشته شد.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویراحمد الیاس، قاری افغانستانی الاصل ساکن آلمان نیز با انتشار عکسی از سردار سلیمانی و مهدی المهندس نسبت به شهادت این دو سردار واکنش نشان داده است.

واکنش جامعه قرآنی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها