سیل خون شهید سلیمانی دشمن را به قهقرا خواهد برد


سیل خون شهید سلیمانی دشمن را به قهقرا خواهد برد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: سیلی که از خون شهید سلیمانی جاری خواهد شد دشمن را با خود تا قهقرا خواهد برد، عزت و پیروزی نزدیک است و این بشارت رهبر کبیر انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی صبح امروز (۱۴ دی‌ماه ۹۸) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سردار سرافراز، مجاهد خستگی‌ناپذیر، یار وفادار ولایت، چشمه جوشان اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به همه دوست داران محبان آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امام علی (ع) فرمودند جهان دری از درهای بهشت است، این در گشوده نمی‌شود مگر به روی اولیای خدا، هرکس توفیق مجاهده را پیدا نمی‌کند، باب جهاد بر روی خواص گشوده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: شهید سلیمانی یک مجاهد به‌تمام‌معنا بود که غریب ۴۰ سال پرچم و علم شهادت را به دوش می‌کشید و در میادین نبرد چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران فتنه‌های آخرالزمانی که توسط دشمنان اسلام طراحی شده بود در همه صحنه‌های جهاد یکه‌تاز میدان مبارزه بود؛ باب مجاهدت به روی او باز و این باب بسته نشد تا عمر مبارکشان به پایان رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی عنوان کرد: خواص اولیای خداوند متعال کسانی هستند که توفیق جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن را دارند، خداوند درب دیگری را به روی شهدا باز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌های به جریان مقاومت دمید، خاطرنشان کرد: استکبار قصد ایجاد آشفتگی در فضای کشور را داشت و خون سردار قاسم سلیمانی سبب وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی و جوانان خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: دشمن بداند اثر خون شهید اتحاد و یکپارچگی است و شهادت سردار سلیمانی سبب بیداری جامعه و تزریق فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی بیان کرد: آمریکا همواره مرتکب خطا می‌شود و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه او بود که بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی اظهار کرد: شهادت قاسم سلیمانی از حضورش برای دشمن خطرناک‌تر است و این شهادت آرمان‌ها و باورهای جبهه مقاومت و امت اسلامی را برای نابودی اسرائیل و آمریکا مستحکم‌تر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: حاکمیت جهانی اسلام و قرآن با خون شهید شتاب بیشتری خواهد یافت و جوانان کشور در این برهه مسئولیت سنگینی برای تداوم آرمان‌های سردار سلیمانی بر دوششان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی تصریح کرد: ملت ایران گوش به امر رهبر هستند و هر موقع وی فرمان بدهد با تمام قوا طومار استکبار جهانی را در هم خواهند پیچید.

وی خطاب به جوانان جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جوانان آماده‌باشید، کمربندهای همت را ببندید، پوتین‌ها را آماده کنید تا زمان فرمان مولای ما، سرور ما، ولی امر، فرا رسد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: خداوند متعال به فضل و رحمت واسعه خود ناگواری این مصیبت بزرگ برای امت ما را با شیرینی عزت برای حرمت حزب‌الله شیرین‌تر خواهد کرد و تلخی این مصیبت قطعاً به کام دشمنان تلخ‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی اضافه کرد: مستی و غرور امروز دشمن به دوران بعد از عاشورا می‌ماند که دشمن پس از شهادت اما حسین (ع) فضای رقص و پای‌کوبی را در جامعه ایجاد کرد اما دیدند خون اما حسین (ع) همه را با خود برد و تبدیل به سیل شد.

وی بیان کرد: سیلی که از خون شهید سلیمانی جاری خواهد شد دشمن را با خود تا قهقرا خواهد برد، عزت و پیروزی نزدیک است و این بشارت رهبر کبیر انقلاب است که برای ما بشارت الهی است، این‌ها اخبار غیبی الهی است که وعده نصرت و پیروزی را داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اظهار کرد: باید امید آینده را در خود زنده و خود را آماده مأموریت‌های بزرگ کنیم، در طلیعه ظهور امام زمان (ع) شهید سلیمانی پرچم را به دست جوانان سپرد؛ این شما و این میدان، میدان مبارزه فراوان است و لزوماً حضور در جنگ نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی ادامه داد: هر زمان لازم شد به جبهه جنگ هم می‌رویم اما امروز میدان مبارزه ما به پهنای جریان مقاومت و همه دنیا است.

انتهای پیام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا