حاج قاسم سلیمانی کابوس آمریکا و مستکبران جهان بود


حاج قاسم سلیمانی کابوس آمریکا و مستکبران جهان بود

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان کابوس آمریکا و مستکبران جهان یاد کرد که با وجود ایشان همه برنامه هایشان در خاورمیانه به شکست انجامید.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینبه محمد رسول الله (ص) ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: وجود این سردار سرافراز آنچنان برای دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا ایجاد مزاحمت کرده بود که بارها به برنامه ریزی برای ترور این شخصیت کم نظیر اعتراف کردند.

وی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سال های متمادی پرچم مقاومت را برافراشت و نهضت جدید در این خصوص ایجاد کرد، نهضتی که سرانجام به نابودی همه مستکبران تبدیل خواهد شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: دشمنان تصور نکنند با شهادت سردار سلیمانی پرچم مقاومت بر زمین می ماند، شهادت این سردار بزرگ دنیای اسلام آغاز راهی تازه برای تشدید جریان مقاومت و نبرد با مستکبرانی است که فقط خونریزی و جنگ طلبی را می شناسند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به نقش کم نظیر سپهبد سلیمانی در ناکام گذاشتن آمریکا و ایادی اش در منطقه، یاداوری کرد: یکی از راه هایی که دشمنان امید زیادی به آن بسته بودند خلق گروه تروریستی تکفیری داعش بود اما با حضور بزرگ مردی مانند حاج قاسم سلیمانی ریشه این شجره ملعون زودتر از آنچه که خودشان هم فکرش را می کردند خشکیده شد.

وی گفت: با تسلط کم نظیری که سردار سلیمانی بر جغرافیای منطقه داشت همه نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی و هزینه های هنگفت دشمنان نیز بر باد می رفت و این‌گونه بود که حاج قاسم به کابوس اول دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست و سردار سلیمانی نیز که خود پرورش یافته مکتب شهدا بود هدف و ارزویی جز این نداشت، سرانجام مزد سال ها تلاش و جهاد مخلصانه خود را گرفت و به دست شقی ترین افراد زمانه رخت زیبای شهادت را به تن کرد و به دیدار پروردگار خود نائل آمد.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان وظیفه همرزمان و دیگر کارکنان نیروهای مسلح را ادامه راه این شهید والامقام عنوان کرد و گفت: پیمودن این راه به عاقبت بخیری در دنیا و آخرت ختم می شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس