سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی در دو روستای استان کردستان


سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی در دو روستای استان کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستاها با هدف رفع مطالبات و نیازهای ارتباطی آنها در دستور کار منطقه قرار دارد گفت: در راستای تحقق این مهم، با صرف هزینه 12 میلیارد ریال روستای پشاباد کامیاران و شیخ جعفر از توابع شهرستان قروه تحت پوشش خدمات همراه اول قرار گرفتند.

آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه پس از انجام برنامه ها و اقدامات زیر ساختی در این روستاها کار نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی صورت گرفت اظهار کرد: با انجام این پروژه کلیه مشتریان این نقاط علاوه بر استفاده از سیمکارت های WLL می توانند از مزایای شبکه تلفن همراه و اینترنت همراه بهره مند شوند.

وی افزود: نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در روستاهای پشاباد شهرستان کامیاران و شیخ جعفر قروه، شرایط استفاده از تکنولوژی نسل دوم (G۲) و مکالمه تلفن همراه اول را برای مشتریان فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۷۶ هزار و ۵۳۵ مشترک در شهرستان کامیاران و تعداد ۶۰ هزار و ۸۳۷ مشترک در شهرستان قروه از مزایا و خدمات تلفن همراه اول از محصولات این شبکه در قالب بسته های متنوع استفاده می کنند.

حکمت ادامه داد: بهره مندی مشتریان در نقاط روستایی از خدمات و محصولات تلفن همراه اول به ویژه دیتای همراه، موجب بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی، از بین رفتن فاصله های جغرافیایی، صرفه جویی در هزینه و مدیریت زمان، کاهش تردد به منظور انجام برخی از کارهای روزمره و اداری و... خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: توسعه خدمات مخابراتی و ارتباطی در روستاها موجب تحقق عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات، کاهش شکاف دیحیتالی، مهاجرت روستاییان به شهرها، ایجاد انگیزه برای کسب و کارهای بومی منطقه ای مبتنی بر بستر تلفن همراه و دیتا، جلوگیری از پیدایش کسب و کارهای کاذب و... می شود.

گفتنی است هم اکنون تعداد ۹۳۸ روستای کردستان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود