بازگشت قابلیت Pro Mode برای ضبط ویدیو با گلکسی S20 سامسونگ


بازگشت قابلیت Pro Mode برای ضبط ویدیو با گلکسی S20 سامسونگ

سامسونگ قبلا بر روی اسمارتفون‌های خود، امکان استفاده از حالت پرو (Pro Mode) برای گرفتن عکس و ضبط ویدیو را به کاربران می‌داد. اما با آپدیت‌های جدیدتر، شرکت کره‌ای قابلیت مذکور را فقط محدود به عکس‌ها کرد و همین امر باعث نارضایتی خیلی از کاربران گردید. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ به بازخوردها توجه کرده و می‌خواهد حالت پرو را دوباره برای ضبط ویدیو...

سامسونگ قبلا بر روی اسمارتفون‌های خود، امکان استفاده از حالت پرو (Pro Mode) برای گرفتن عکس و ضبط ویدیو را به کاربران می‌داد. اما با آپدیت‌های جدیدتر، شرکت کره‌ای قابلیت مذکور را فقط محدود به عکس‌ها کرد و همین امر باعث نارضایتی خیلی از کاربران گردید. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ به بازخوردها توجه کرده و می‌خواهد حالت پرو را دوباره برای ضبط ویدیو ارایه کند.

توسعه‌دهندگان فروم XDA، هنگام بررسی آپدیت رسمی One UI 2.0 برای گلکسی نوت 9 متوجه شواهدی شدند که نشان می‌داد گلکسی S20 (یا همان گلکسی S11) از امکان ضبط ویدیو در حالت پرو پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا جنبه‌های مختلف دوربین گوشی مانند سرعت شاتر و میزان نوردهی را به‌طور دستی کنترل کنید.

بازگشت قابلیت Pro Mode برای ضبط ویدیو با گلکسی S20 سامسونگ

در گذشته، قابلیت‌های ارایه شده بر روی جدیدترین پرچمداران سامسونگ، بتدریج برای گوشی‌های قدیمی‌تر هم عرضه می‌شد. بنابراین ما انتظار داریم که حالت پرو برای ضبط ویدیو، دست‌کم برای سری‌های گلکسی S10 و نوت 10 ارایه شود.

بررسی‌های بیشتر فروم XDA همچنین نشان‌دهنده دو قابلیت دیگر برای دوربین است که البته ما قبلا درباره آن‌ها چیزهایی را شنیده‌ایم؛ یعنی Directors View و Single Take Photo.

Directors View به شما اجازه خواهد داد تا در هنگام ضبط یک ویدیو، فوکوس دوربین را بر روی سوژه موردنظرتان قفل کرده و بین دوربین‌های اصلی، اولتراواید و تله‌فوتو سوییچ نمایید.

Single Take Photo هم شبیه به حالت Photobooth گوگل بوده و با شناسایی لحظات عالی مانند خندیدن یا بوسیدن، به‌طور خودکار از آن‌ها عکس می‌گیرد.

انتظار می‌رود که سری گلکسی S20 سامسونگ رسما در تاریخ 11 فوریه امسال رونمایی گردد. هنوز بیش از یک ماه تا آن زمان باقی مانده و در این فاصله احتمالا جزییات بیشتری را درباره پرچمداران 2020 سامسونگ خواهیم شنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام