سردار سلیمانی؛ اسوه ایمان و از تربیت‌یافتگان مکتب مقاومت


سردار سلیمانی؛ اسوه ایمان و از تربیت‌یافتگان مکتب مقاومت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی اسوه ایمان و ولایت پذیری و از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود.

محمدعلی واقعی، امروز شنبه ۱۴ دی، در مراسم سوگواره شهید مقاومت در هیات محبین الائمه که با حضور دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان برای ادامه راه این شهید بزرگوار، رسالت خطیری دارند.

وی افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری در خصوص جنایات آمریکا، قرائت قرآن، زیارت عاشورا و سردادن شعار مرگ بر آمریکا در برنامه صبحگاهی، از جمله برنامه‌ها برای ادای احترام به شهید مقاومت در مدارس است.

به گزارش ایسنا، مهدی صادق احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز اظهار کرد: دانش‌آموزان هنوز در ابتدای راه بوده و باید قدر خود را بدانند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید نسبت به تکالیف و رسالت خود آگاهی پیدا کنند، افزود: سردار قاسم سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه لبنان، سوریه و عراق نقش بی‌بدیلی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف جهاد و مجاهدت در راه اسلام کرد، تصریح کرد: دانش‌آموزان ادامه دهنده راه سردار سلیمانی، باید با تربیت صحیح و فراگیری اصول اسلامی در همه حوزه‌ها نقش آفرین و مسئولیت‌پذیر باشند.

علی اصغر قنبری، مدیرعامل موسسه آموزشی امام حسین(ع) بیرجند نیز در این مراسم گفت: سردار قاسم سلیمانی فردی نکته سنج، ولایت‌مدار و مردم‌دار بود.

وی با بیان اینکه با تلاش و همت این سردار امروز شاهد امنیت در مرز شرقی هستیم، افزود: باید در تمام صحنه‌های زندگی به شهدای مدافع حرم بویژه سردار سلیمانی تاسی کنیم چراکه چراغ راهی برای زندگی ما هستند.

مدیرعامل موسسه آموزشی امام حسین(ع) بیرجند یادآور شد: ایستادن در پشت سر مقام معظم رهبری، عاقبت بخیری را هم در دنیا و هم‌در آخرت دربردارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟