خانواده شهدای مدافع حرم با شهادت سردار سلیمانی یتیم شد


خانواده شهدای مدافع حرم با شهادت سردار سلیمانی یتیم شد

گروه معارف ــ برادر اولین شهید مدافع حرم کرج با تاکید براینکه با شهادت حاج قاسم، خانواده شهدای مدافع حرم یتیم شده است، گفت: خون این شهید پایمال نخواهد شد.

خانواده شهدای مدافع حرم با شهادت سردار سلیمانی یتیم شد

به گزارش ایکنا از البرز، امیرحسین کمالی‌دهقان، برادر اولین شهید مدافع حرم کرج، 14 دی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی که در مصلی کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: به نوبه خودم شهادت سردار سلیمانی را به مردم شهیدپرور استان البرز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
کمالی‌دهقان گفت: احساس می‌کنم با شهادت حاج قاسم، خانواده شهدای مدافع حرم یتیم شده است، ناراحتی ما از این است که دیگر ایشان حضور ندارند اما مطمئن هستیم که خون این شهید پایمال نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: دهه اول عید امسال بود که حاج قاسم به منزل ما تشریف آوردند، وقتی که ایشان در منزل ما حضور یافت بنده اولیا خدا را با چشم خودم دیدم، حاج قاسم یک ژنرال بزرگ جهانی بود اما برخوردشان در منزل ما خیلی صمیمی و خاکی و افتاده بود که این برخورد ما را مجذوب خود کرد.
برادر اولین شهید مدافع حرم کرج ادامه داد: در روز دیدار به ایشان گفتم که حاج آقا ما را دعا کنید اما ایشان به ما گفت که شما باید من را دعا کنید که شهید شوم، شما خانواده شهید هستید، دوست داشتیم سال‌های سال ایشان حضور داشته باشند اما مطمئن هستیم شهادت ایشان ثمرات خیری خواهد داشت که در آینده خواهیم دید.
وی افزود: من یک انگشتر به یادگار از حاج قاسم داشتم که وقتی تصویر دست ایشان پس از شهادت را دیدم به دستم کردم و خدا را شکر می‌کنم که این یادگاری را از خود ایشان گرفته‌ام و یک یادگاری از شهید سلیمانی دارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش