سپهبد شهید سلیمانی تربیت شده مکتب جهاد و مقاومت بود


سپهبد شهید سلیمانی تربیت شده مکتب جهاد و مقاومت بود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه ایمان، ایثار، شجاعت و ولایت‌پذیری و نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که سال‌های سال برای عزت و سربلندی میهن عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی روز شنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اظهار داشت: سپهبد شهید سلیمانی برای عزت ایران و جهان اسلام از خود گذشتگی‌های بسیار زیادی کرد که بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی شخصیت سپهبد شهید سلیمانی را قابل تحسین دانست و افزود: ویژگی‌های این مرد بزرگ و سال‌ها جهاد وی برای دفاع از اسلام سبب ماندگاری نام و یاد این سردار بزرگ سپاه اسلام در تاریخ خواهد شد.

امام جمعه ایرانشهر گفت: بدون تردید راه و پرچم عزت و افتخار بر دوش جوانان غیرتمند اسلام تا قیام امام زمان(عج) تداوم خواهد یافت و چراغ روشنایی بخش مقاومت خاموش نخواهد شد.

وی اظهار داشت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نمونه‌ای بارز از درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب بویژه آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی بیان کرد: خون پاک سلیمانی‌ها انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته خواهدکرد.

بامداد جمعه 13 دی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از شریف ترین انسان های تاریخ معاصر ایران که عمری در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان در عرصه دفاع مقدس ، و در سالیان پس از آن در فرماندهی سپاه قدس با رشادت و دلاورمردی عرصه را برای مستکبران واستعمارگران جهانی تنگ نمود؛ با اقدامات کور و بزدلانه استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد وبه آرزوی دیرین خویش که همان شهادت فی سبیل‌الله است دست یافت. اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت استکبار ، با تبریک و تسلیت شهادت آن سردار سرافراز لشکر اسلام ، به فرماندهی معظم کل قوا،حضرت آیه الله خامنه ای و همرزمان وهمسنگران آن شهید وارسته و والامقام ،خانواده معظم ایشان وعموم ملت شریف ایران از خداوند منان علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل مسالت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا