مارگو رابی بازیگر فیلم Birds of Prey به تعریف و تمجید از واکین فینیکس پرداخت


مارگو رابی بازیگر فیلم Birds of Prey به تعریف و تمجید از واکین فینیکس پرداخت

مارگو رابی بازیگر نقش هارلی کوئین در فیلم Birds of Prey به تازگی در مصاحبه‌ای به تعریف و تمجید از بازی واکین فینیکس در نقش جوکر پرداخت. مارگو رابی در سال 2016 به همراه جرد لتو در نقش زوج معروف هارلی کوئین و جوکر به دنیای سینمایی DC ملحق شدند. در حالی که رابی بار دیگر در همین نقش برای فیلم پیش‌روی Birds of Prey ظاهر شده است که ماه فوریه اکران...

مارگو رابی بازیگر نقش هارلی کوئین در فیلم Birds of Prey به تازگی در مصاحبه‌ای به تعریف و تمجید از بازی واکین فینیکس در نقش جوکر پرداخت.

مارگو رابی در سال 2016 به همراه جرد لتو در نقش زوج معروف هارلی کوئین و جوکر به دنیای سینمایی DC ملحق شدند. در حالی که رابی بار دیگر در همین نقش برای فیلم پیش‌روی Birds of Prey ظاهر شده است که ماه فوریه اکران می‌شود، اما شخصیت جوکر مسیر متفاوتی را طی کرد. جرد لتو از آن زمان تاکنون در هیچ فیلم DC ظاهر نشد در حالی که واکین فینیکس نمای جدید و گیرایی را از جوکر در فیلم Joker ساخته تاد فیلیپس به نمایش گذاشت و میلیون‌ها دلار سود به جیب Warner Bros واریز کرد.

در مصاحبه جدیدی که مارگو رابی با مجله ورایتی انجام داده، از او در رابطه با تصویری که واکین فینیکس به شخصیت جوکر داد و اینکه نظر رابی در مورد بازی فینیکس چیست، سوال کردند.

فینیکس کار فوق‌العاده شگفت‌انگیزی انجام داد. حس می‌کنم فیلم Joker بیشتر خاکی و با جزئیات بود. اونی که ما بازی کرده بودیم فرق داشت، برعکسش بود.

رابی در همین مصاحبه گزارشات قبلی را نیز تایید کرد که شخصیت جوکر را در فیلم Birds of Prey نخواهیم دید، حتی به صورت افتخاری خیلی کوتاه. شخصیت منفی اصلی فیلم Black Mask خواهد بود که توسط ایوان مک گرگور بازی شده است. رابی در ادامه اظهار کرد که از همان ابتدا دوست داشته فیلم با درجه سنی R ساخته شود و در نهایت نیز همینطور شد.

بنا به گفته‌های او، چنین ایده‌ای قبل از آنکه فیلم‌هایی همچون Deadpool و Logan به فروش بسیار خوبی در گیشه دست پیدا کنند، مطرح شده بود و هدف اصلی چنین کاری نقض کردن این باور که فیلم‌های ابرقهرمانی تنها برای رده سنی نوجوان مناسب هستند، بوده است.

فیلم Birds of Prey در تاریخ هفتم فوریه 2020 اکران خواهد شد و از دیگر فیلم‌های DC که تاریخ اکران آن‌ها مشخص شده است می‌توان به Wonder Woman 1984 (پنجم ژوئن 2020)، بتمن (25 ژوئن 2021)، جوخه انتحار (6 آگوست 2021) و آکوامن (16 دسامبر 2022) اشاره کرد.

مارگو رابی بازیگر فیلم Birds of Prey به تعریف و تمجید از واکین فینیکس پرداختمارگو رابی بازیگر فیلم Birds of Prey به تعریف و تمجید از واکین فینیکس پرداخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...