بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟


بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

اکستنشن مو بهترین و محبوب‌ترین روش بین خانم‌ها برای دستیابی به موهایی رویایی، بلند، پرپشت و زیباست. اما در میان انواع اکستنشن، بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

ستاره | سرویس آرایش و زیبایی - داشتن موهای سالم، بلند و پرپشت چگونه ممکن است؟ بازیگران هالیوودی چگونه همیشه موهای زیبا و بلند با رنگ‌های مختلف دارند؟ جواب بسیار ساده است! اکستنشن مو تمامی این مشکلات را همزمان حل می‌کند! اما در میان انواع روش های اکستنشن مو بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟ آنچه در ادامه با هم می‌خوانیم، پاسخ به سوالاتی درباره اکستنشن است! در صورت آشنایی با انواع اکستنشن و روش‌های نصب، و میزان تناسب هر روش با شرایط خود، انتخاب بهتری خواهید داشت.

در این مطلب می‌خوانید:

اکستنشن مو چیست؟ انواع اکستنشن‌ مو بررسی شرایط برای انتخاب بهترین روش نکات مهم بهترین روش اکستنشن مو مراقبت از اکستنشن مو

اکستنشن مو چیست؟

Hair Extensions به معنای افزودن بلندی و حجم مو است. اما اکستنشن مو فقط محدود به همین ۲ گزینه نیست، بلکه شما می‌توانید با انجام این روش، بدون استفاده از رنگ‌های مضر شیمیایی، در بین موهایتان، مش و های‌لایت داشته باشید، یا اگر موهای نازک و کم پشتی دارید، با اکستنشن، موهایتان را پرتر نشان دهید.

اکستنشن مو انواع مختلفی دارد؛ اکستنشن مو با موی طبیعی و یا با موی مصنوعی. همچنین نصب اکستنشن، روش‌های مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آن‌ می‌پردازیم.

تشخیص اکستنشن موی طبیعی از موی به اصطلاح طبیعی بسیار سخت و دشوار است. اگر اکستنشن مو طبیعی باشد و توسط یک شخص متخصص و با تجربه به درستی بین موها نصب شود، زیبایی چشم گیری به موهای شما خواهد افزود و تشخیص آن از موهای اصلی شما سخت می‌شود. اکستنشن مو غالبا یک روش بدون درد و خونریزی و غیرتهاجمی است که بین خانم‌ها روش بسیار محبوبی است. شما می‌توانید با استفاده از مشورت با فرد متخصص، بودجه‌ی مالی‌تان، نوع و جنس موها، میزان بلندی و حجم مو، رنگ مو و ... از اکستنشن مو استفاده کنید.

انواع اکستنشن‌ مو

۱. اکستنشن کلیپسی

این روش از نظر مالی مقرون به صرفه است. نیاز به شستن هر روزه ندارد، و برای هر بار استفاده نباید در ناحیه‌ی قبلی نصب شود؛ چرا که باعث کشیدگی پوست سر و تضعیف مو خواهد شد.

بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

۲. اکستنشن چسبی

این روش نسبت به روش کلیپسی ماندگاری بیشتری دارد. اگر چسباندن و جدا سازی چسب‌ها با دقت انجام شود، عمر اکستنشن را طولانی تر خواهد کرد. اکستنشن‌های چسبی و لیزری با چسب کراتینه به وسیله حرارت گرم به موها چسبیده می‌شوند.

بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

۳. اکستنشن با دوخت

این روش جزو ماندگارترین روش‌هاست. به طوری که تا ۱۲ هفته بدون هیچ مشکلی دوام خواهد داشت. همچنین پس از نصب، جلوه‌ای طبیعی به همراه دارد. از این موها می‌توان تا ۱ سال استفاده نمود. به طور کلی می‌توان گفت که اکستنشن به روش دوخت؛ ظاهر طبیعی، ماندگاری بالا و قیمت اقتصادی‌تر دارد.

بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

۴. کلاه گیس یا پوستیژ

شاید بتوان گفت که این روش از ساده ترین و آسان ترین روش‌هاست! چرا که شما بدون نیاز به صرف ساعت‌های طولانی در سالن‌های زیبایی برای نصب اکستنشن و بدون هزینه های سنگین، به راحتی می‌توانید رنگ، بلندی و مدل موی خود را انتخاب کنید.
فراموش نکنید که در صورت استفاده‌ی مداوم از کلاه گیس، باید آن‌ها را هر ۱۰ روز یک بار با آب سرد به طور کامل بشویید. همچنین از ابزار‌های حالت دهنده‌ی مو مانند سشوار و اتو مو استفاده نکنید زیرا باعث آسیب به تارهای مصنوعی‌شان می‌شود.

بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

بیشتر بدانید: مزایا و معایب استفاده از کلاه گیس زنانه

بررسی شرایط برای انتخاب بهترین روش اکستنشن مو

بهتر است قبل از انتخاب موارد گفته شده در بالا، ابتدا شرایط خودتان را بسنجید. نوع موهایتان، آیا نازک است یا ضخیم؟ ریزش مو دارید یا خیر؟ قصدتان از اکستنشن چیست؟ هایلایت مو؟ افزایش بلندی و حجم؟ و یا ... اکستنشنی که دوام بیشتری دارد مسلما بهترین انتخاب خواهد بود. شاید در ابتدا فکر کنید که اکستنشن‌های ارزان بهتر هستند، ولی آن‌ها پس از گذشت مدتی از بین می‌روند و نیاز به جایگزین دارند. قبل از انتخاب اکستنشن مو به خوبی تحقیق کنید. یکی دیگر از عوامل برای انتخاب، رنگ مو است. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که به رنگ موهای خودتان شبیه باشد. انتخاب رنگ‌های خیلی روشن یا خیلی تیره زیبایی اکستنشن را از بین می‌برد، مگر در مواردی که با اکستنشن، قصد هایلایت کردن موها را دارید.

نکات مهم

با نصب اکستنشن در عرض چند دقیقه شما می‌توانید صاحب موهایی بسیار زیبا شوید؛ اما برای بیشتر کردن این زیبایی بهتر است چند نکته را رعایت کنید:

بهتر است از اکستنشن با موهای طبیعی استفاده کنید، چرا که ماندگاری بیشتر و جلوه‌ای طبیعی‌تر دارند و آسیب‌پذیری کمتری نسبت به موی مصنوعی خواهند داشت. جنس و بافت موی طبیعی اکستنشن را شبیه به موی خودتان انتخاب کنید. به ضخامت، رنگ، حالت صافی و فری و ... توجه کنید. از انتخاب موهای بسیار شفاف خودداری کنید. این موها با سیلیکون پوشیده شده‌اند و به سرعت خشک و خراب خواهند شد. ممکن است در ابتدای نصب موها احساس سنگینی در سرتان حس کنید. این موضوع طبیعی است و بعد از گذشت چند روز به اکستنشن‌ها عادت خواهید کرد.


بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

شما می‌توانید با بررسی بودجه و نوع موهایتان، و شناخت روش‌های اکستنشن، انتخاب درست‌تری داشته باشید. برای مثال؛ اگر موهای بسیار نازک و ضعیف دارید، انتخاب روش «اکستنشن با دوخت» برای شما مناسب نیست، چرا که باعث ریزش بیشتر موهایتان و تضعیف ریشه‌ی مو خواهد شد. انتخاب پوستیژ برای این افراد با موی نازک مناسب‌تر خواهد بود. همچنین «اکستنش‌های چسبی» گزینه مناسب‌تری نسبت به اکستنشن دوخت و کلیپسی خواهند بود.

اما اگر موی شما ضخامت کافی دارد و قصد دارید در درازمدت از اکستنشن استفاده کنید، انتخاب «اکستنشن موی طبیعی با روش دوخت» برای شما مناسب‌تر است. زیرا ماندگاری بالا و هزینه‌ی مناسبی دارد.

بهترین روش اکستنشن مو کدام است؟

نکات نهایی برای مراقبت از اکستنشن مو

برای شانه زدن موها، از شانه‌هایی با دندانه‌ی درشت استفاده کنید. موها بهتر است زیاد در معرض نور خورشید و آلودگی قرار نگیرند. تا حد ممکن از اتو مو و سشوار استفاده نکنید. برای جلوگیری از شل شدن اکستنشن، استفاده از هدبند، روبان و کلیپس را به حداقل برسانید. برای درخشندگی بیشتر، می‌توان یک بار در هفته از روغن‌های مخصوص مو استفاده کنید. هنگام خواب سعی کنید موها را یکطرف قرار دهید تا در هم گره نخورند. برای رنگ یا دکلره کردن موها، حتما با آرایشگرتان مشورت کنید. برای شستن اکستنشن، باید از شامپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده کنید. اکستنشن‌های کلیپسی و کلاه گیس‌ها را حتما در پایان روز از مو‌های طبیعی‌تان جدا کنید و اجازه ندهید که برای مدت طولانی روی سر باقی بمانند.

شما کدام روش را بهترین روش اکستنشن مو می‌دانید؟ اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید خوشحال می‌شویم آن را با ما و خوانندگان این مطلب در میان بگذارید. شما می‌توانید آموزش اکستنشن مو در خانه را نیز در ستاره بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها