توسعه ظرفیت های گردشگری داخلی


ایران ظرفیت‌های بالقوه گردشگری بسیاری دارد که توسعه آن به ایجاد نشاط در جامعه و رشد اقتصادی کشور کمک می کند.

توسعه ظرفیت های گردشگری داخلیبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر عاشق سفر هستید، هتل‌های کیش می‌تواند انتخابی عالی باشد. در این جزیره کوچک و خاطره انگیز، مراکز تفریحی بسیار عالی، مراکز خرید لوکس از بهترین برند‌های معتبر دنیا و هتل‌های بسیار عالی و با کیفیت گرد هم آمده و شرایط ایده آلی را برای سفر فراهم می‌کنند. رزرو هتل‌های کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بالا بردن کیفیت سفر هستند که تنوع بالایی در میان آن‌ها به چشم می خورد.

سامانه رزرو هتل اقامت ۲۴ با فراهم کردن امکان رزرو هتل با تخفیف بیش از ۵۰ درصد، در ادامه بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش را معرفی و امکانات و ویژگی‌های هر یک را شرح خواهد داد.

هتل پانوراما کیش

جدیدترین عضو در میان هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل پانوراما است که در فروردین ۱۳۹۸ در بلوار رودکی و در فاصله کوتاه با ساحل خلیج فارس به بهره برداری رسید. این هتل بخاطر امکانات و شرایط بسیار عالی از نظر موقعیت مکانی توانست در مدت زمان کوتاه طرفداران زیادی پیدا کند. هتل پانوراما در مجموع دارای ۱۵ طبقه و ۲۷۶ اتاق است که اتاق‌های آن شامل دو تخته دبل لوکس، توئین، سه تخته لوکس، چهار تخته و چهار تخته کانکت است.

از جمله امکانات موجود در اتاق و سایر بخش‌های هتل ۵ ستاره پانوراما کیش می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق و لابی، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، شبکه پخش فیلم، مینی بار، رستوران، استخر، جکوزی، سونا، آتلیه، خدمات خرید تور و بلیط، خدمات نگهداری از کودکان و امکانات مناسب برای مهمانان با مشکلات جسمی اشاره کرد.

هتل میراژ کیش

برای آن دسته از افرادی که عاشق دریا هستند و استراحت در اتاق‌های رو به دریا و ساحل را در طول سفر به کیش در اولویت قرار می‌دهند، هتل ۵ ستاره میراژ می‌تواند انتخابی عالی باشد. هتل میراژ کیش در سال ۱۳۹۷ و در بلوار دریا فعالیت خود را شروع کرد و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌رود. این هتل در مجموع دارای ۸ طبقه و ۱۷۸ اتاق بوده و چشم انداز برخی از آن‌ها رو به دریا بوده و پنجره‌های سایر اتاق‌ها رو به جزیره باز می شوند. علاوه بر امکانات عالی و منحصر به فرد، فاصله بسیار کوتاه این هتل تا خلیج فارس و امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی آن باعث شده است تا در مدت زمان بسیار کم میزبان گردشگران زیادی باشد.

اتاق‌های هتل میراژ شامل دوتخته رو به دریا، دو تخته توئین رو به دریا و جزیره، سوئیت جونیور رو به دریا، سوئیت کاباما دو نفره، سوئیت سه نفره کاباما، سه تخته رو به دریا و جزیره هستند. امکانات موجود در اتاق و سایر بخش‌های این هتل عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، یخچال، تلویزیون، IPTV، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، استخر، سونا، آتلیه، سالن بیلیارد، فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، لاندری

هتل مارینا کیش

از دیگر هتل‌های لوکس کیش با موقعیت مکانی بسیار عالی و در ساحل خلیج فارس می‌توان به هتل مارینا اشاره کرد. هتل مارینا کیش در دو طبقه و با معماری بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است و بخاطر داشتن ساحل اختصاصی شرایط بسیار مناسبی را برای استراحت مهمانان فراهم کرده است. اتاق‌های این هتل همگی هافبرد بوده و برخی از آن‌ها چشم انداز رو به دریا دارند.

علاوه بر شرایط بسیار عالی در اتاق‌های هتل، می‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، سالن ورزشی آن نیز استفاده کنید. هتل مارینا در بلوار مرجان واقع شده است و برج‌های دوقلو در فاصله کوتاهی با آن واقع شده اند.

هتل ترنج کیش

متفاوت‌ترین گزینه برای رزرو هتل در کیش، هتل ترنج است که بخاطر قرار گرفتن اتاق‌های آن در دل دریا از محبوبیت خاصی برخوردار است. اتاق‌های این هتل با کف شیشه‌ای در داخل دریا واقع شده اند و لذت تماشای غروب آفتاب و حرکت و بازی ماهی‌ها در دریا را در کنار هم برایتان فراهم کرده اند. هتل ترنج علاوه بر سوئیت و اتاق‌های دو نفره، دارای سوئیت چهار نفره امپریال است که گزینه‌ای مناسب برای سفر‌های گروهی و خانوادگی محسوب می شود.

سالن ورزشی، ماساژ، اینترنت در لابی و اتاق ها، چایخانه سنتی، رستوران با موسیقی زنده و کف شیشه ای، سالن بیلیارد، استخر و فضای سبز از جمله امکانات بسیار عالی در این هتل هستند.

هتل ویدا کیش

هتل ۵ ستاره ویدا کیش در بلوار موج و در فاصله بسیار کم با ساحل دریا قرار گرفته است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در این جزیره آغاز کرده است. این هتل دارای ۱۰ طبقه و ۱۴۴ اتاق متنوع است که همگی شرایط بسیار مناسبی را برای استراحت در طول سفر فراهم کرده اند.

علاوه بر وجود امکانات عالی مانند اتاق‌های کاملا مجهز و امکانات تفریحی و ورزشی مانند سالن ورزشی، سونا، ماساژ، زمین ورزشی، جکوزی، پارک کودک، فضای سبز، استخر و اینترنت رایگان، نمی‌توان از موقعیت مکانی این هتل چشم پوشی کرد. با رزرو هتل ویدا کیش می‌توان در مدت زمان کوتاه به مرکز همایش‌های بین المللی و پردیس دانشگاه شریف و همچنین مراکز خرید جزیره دسترسی داشت.

هتل‌های لوکس کیش بسیار متنوع بوده و علاوه بر موارد فوق، گزینه‌هایی مانند هتل پارمیس، کوروش، شایان، داریوش، شایگان، هتل کیش و هتل ایران نیز در این جزیره وجود دارند. تمام موارد اشاره شده از شرایط بسیار مناسبی برخوردار هستند و در لیست بهترین هتل‌های کشورمان قرار گرفته اند.

رزرو اینترنتی هتل‌های کیش با تخفیف

تنوع بسیار بالا در هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی و تفریحی باعث می شود تا با مراجعه حضوری به آن‌ها نتوانید گزینه‌های مناسبی را در مدت زمان کوتاه انتخاب کنید. سامانه رزرو اینترنتی هتل اقامت ۲۴ به عنوان اولین سامانه‌ی رزرواسیون آنلاین هتل‌های داخلی، شرایطی را فراهم کرده است تا هتل‌های مختلف را براحتی با هم مقایسه و در نهایت رزرو کنید. لازم به ذکر است که با رزرو آنلاین هتل از اقامت ۲۴ می‌توانید از تخفیف‌های باورنکردنی. بیش از ۵۰ درصد بهره‌مند شوید و سفری ارزان را تجربه کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !