شهادت سردار سلیمانی جهان را متحول کرد


شهادت سردار سلیمانی جهان را متحول کرد

امام جمعه اسدآباد گفت: سردار سلیمانی در دوران جبهه به ما عزت داد، در دوران مجاهدت ما را عزیز کرد و در دوران جنگ خوار چشم دشمنان و امید دل محرومان بود و شهادتش جهان را متحول کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب اندوه ملت ایران و حتی جهان شد که این امر نشان از اخلاص، بی آلایشی، بی تکبری، از جان گذشتگی وی برای خدا داشت که موجب شده بود تا در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و با شهادت به مقامی برسد که جایگاهی برای آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قدرت ایران و اسلام مایه مباهات ماست و به خود می‌بالیم که ایرانی هستیم، افزود: ایران اسلامی در دامان خود شهید چمران‌ها، شهید حسین همدانی‌ها، احمد کاظمی‌ها و هزاران شهید بزرگ را پرورش داده و در راه اسلام ناب محمدی تقدیم کرده و از برکات شهدا، آمریکا در مقابل ما به زانو در آمده است.

حسینی مجد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ستاره سپاه حیف بود که در بستر و به مرگ طبیعی از میان ما برود و نائل شدن سردار به شهادت هدیه تشکر خدا از سپهبد سلیمانی بود، خاطر نشان کرد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی سرگردان است که ایران اسلامی به تلافی این اقدام پر قساوت با او چه خواهد کرد که این امر نشان ازوحشت و ترس آمریکا و عظمت و قدرت ملت و کشور ایران اسلامی دارد.

وی با تأکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب نزدیک شدن دلهای مردم به‌هم و انسجام و وحدت بیشتر مردم شد، تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی در بین مردم گرامی و عزیز بود و با شهادتش عزیزتر و گرامی‌تر شد و درد فقدانش همه را متأثر کرد.

حسینی‌مجد یادآور شد: جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی چهره واقعی تروریست را به جهانیان نشان داد که این یک رسوایی بزرگ برای آمریکا در جهان است.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: ترور این سردار بزرگ در مبارزه با تروریست بی شک نه تنها خللی در مبارزه با جریان‌های تروریستی ایجاد نخواهد کرد بلکه جهان اسلام را برای مبارزه با این تفکرات غیرانسانی و اسلامی مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟