مبشرین فرهنگی محتوای دینی را در قالب جذاب‌تری به مخاطبان انعکاس دهند


مبشرین فرهنگی محتوای دینی را در قالب جذاب‌تری به مخاطبان انعکاس دهند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مبشرین فرهنگی باید بتوانند محتوای دینی را در قالب جذاب‌تری به مخاطبان انعکاس دهند چراکه این روش‌ها و چارچوب‌های جدید در کلاس‌های سبک زندگی، تفسیر و امثال آن اثرات بیشتری داشته باشد.

مبشرین فرهنگی محتوای دینی را در قالب جذاب‌تری به مخاطبان انعکاس دهند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 14 دی‌ماه در نشست با مبشرین فرهنگی شهرستان‌های مریوان و سروآباد اظهار کرد: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی زمینه‌سازی و استفاده از ابزارهای روز برای تبلیغ و ترویج دین است و برای دستیابی به این مهم نیازمند ابزارها و شیوه‌های جدید تبلیغی هستیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه شیوه تبلیغ با دهه‌های گذشته بسیار متفاوت بوده و نسل جدید از ضریب هوشی و تحصیلات عالیه غیرقابل قیاس با گذشته هستند، افزود: این امر نیازمندی به ابزارهای جدید تبلیغی را مضاعف می‎کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به ضرورت برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مبشرین اشاره و عنوان کرد: مبشرین فرهنگی باید بتوانند محتوای دینی را در قالب جذاب‌تری به مخاطبان انعکاس دهند چراکه این روش‌ها و چارچوب‌های جدید در کلاس‌های سبک زندگی، تفسیر و امثال آن اثرات بیشتری داشته باشد.
وی اعلام کرد: یکی از کارکردهای ارزشمند طرح مبشرین فرهنگی حضور و ارتباط مؤثر مبشرین با سازمان تبلیغات اسلامی برای برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مسائل مهم فرهنگی و دینی شهرستان‌هاست.
حجت‌الاسلام حاتمیان تبیین جریان‌های فکری مختلف و قرائت‌های مختلف دینی را از دیگر کارکردهای طرح مبشرین فرهنگی ذکر و عنوان کرد: در تعامل و جلسات مستمر مبشرین فرهنگی باید قرائت‌های مختلف از دین بررسی شود و جریان‌های افراط گرا شناخته شود.
وی همچنین برشیوه برخورد و تعامل جریان‌های افراط‌گرا تأکید کرد و گفت: باید نحوه برخورد با این جریان‌ها در دستور کار قرار گیرد.
یادآور می‌شود؛ در ادامه هریک از مبشران فرهنگی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و بر حضور پررنگ روحانیون در عرصه‌های مختلف اجتماعی تاکید کردند و در پایان این نشست از مبشرین فرهنگی فعال شهرستان‌های مریوان و سروآباد تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟