انتقام خون سردار سلیمانی یک مطالبه عمومی است


انتقام خون سردار سلیمانی یک مطالبه عمومی است

گروه سیاسی ــ امام جمعه بسطام با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: ملت ایران قطعاً پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد، از سربازان امام زمان(عج)، ارتش و سپاه پاسداران می‌خواهیم انتقام سختی را از دشمنان بگیرند و این یک مطالبه عمومی از سوی مسلمانان جهان اسلام است.

انتقام خون سردار سلیمانی یک مطالبه عمومی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب، امام جمعه این شهر شب گذشته، 14 دی در مراسم گرامیداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در مدرسه قلعه شاهرود با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی بعد از رحلت امام خمینی(ره) باری دیگر دل‌های مردم مسلمان را در سراسر جهان به یکدیگر گره‌ زده، گفت: امروز نه‌تنها ملت ایران بلکه مسلمانان به‌ویژه شیعیان در سراسر جهان به‌دنبال انتقام خون سردار سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: کسانی که دم از مذاکره و سازش و تسلیم می‌زنند و امثال سردار سلیمانی را مقصر گرانی و مشکلات جامعه معرفی می‌کنند، غافل هستند که در این راستا مسلمانان در سراسر دنیا با شهادت سردار سلیمانی از خواب غفلت بیدار و آگاه شدند.

امام‌جمعه بسطام با تأکید بر اینکه از دوران پیش از انقلاب تاکنون آمریکا لحظه‌ای دست از دشمنی و توطئه علیه ایران برنداشته، متذکر شد: آمریکا یک تروریست جهانی است که با کودک‌کشی، ضعیف‌کشی و دسیسه‌چینی خود را به شیطان بزرگ تبدیل کرده است.

به گفته رضوی‌نسب، ملت ایران زیر بار دهن‌کجی دشمنان نمی‌رود و قطعاً پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد و از سربازان امام زمان(عج)، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می‌خواهیم انتقام سختی را از دشمنان بگیرند و این‌ یک مطالبه عمومی از سوی مسلمانان جهان اسلام است.

امام‌جمعه بسطام با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را از شهادت می‌ترسانند، افزود: مکتب، آرمان و اهداف سردار سلیمانی در ایران فعال است و امروز قاسم سلیمانی‌های زیادی در کشور پرورش یافته‌اند و باید راه سردار سلیمانی به نوجوانان و جوانان ایرانی آموزش داده شود تا این مسیر همچنان تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی برکات زیادی را در جهان اسلام به همراه داشت، یادآور شد: اکنون شهادت سردار سلیمانی به استکبارستیزی جهانی تبدیل‌ شده است و از کشورهای مختلف اسلامی به‌ویژه عراق و فلسطین همه به‌دنبال انتقام خون سردار سلیمانی هستند.

رضوی‌نسب با اشاره به اینکه ما در مکتب حضرت زهرا‌(س) به‌گونه‌ای تربیت شدیم که دفاع از ولایت در زمره آرمان‌های اسلامی ایرانیان قرار دارد، متذکر شد: این در حالی است که شیعه سابقه سرخ و خونین دارد و همه‌کسانی که در راه امام حسین‌(ع) قدم برداشتند با عزت زندگی کردند و در مقابل ظلم و ستیز دشمنان سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!