فرماندار دلگان: جهان استکبار به سراشیبی سقوط نزدیک شده است


فرماندار دلگان: جهان استکبار به سراشیبی سقوط نزدیک شده است

زاهدان- ایرنا- فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: جهان استکبار با انجام اعمال زشت، پلید، جنایتکارانه و تروریستی به سراشیبی سقوط و نابودی نزدیک شده است.

مجتبی شجاعی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با محکوم کردن حادثه تروریستی بامداد روز جمعه در کشور عراق اظهار داشت: انجام عمل مذبوحانه و نابخردانه تروریستی از سوی آمریکایی‌ها به دنیا نشان داد که عامل اصلی و حامیان واقعی داعش و گروه‌های تروریستی سران آمریکایی و صهیونیستی هستند.
وی افزود: دشمنان استکباری باید بدانند همه‌ی آحاد ملت ایران سپهبد شهید سلیمانی هستند و قطعا انتقام این عمل جنایتکارانه از سوی سربازان ولایت و ادامه دهندگان راه شهید سرافراز و سرباز رشید سپاه اسلام گرفته خواهد شد.
فرماندار دلگان گفت: سپهبد شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام، مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان بود و شهادت ایشان برای همه ناگوار و سنگین تمام شد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما آماده رزم و پیکار با دشمنان استکباری هستیم و برای حفظ آرمان‌هایمان خون و جان و مالمان را هدیه می‌کنیم،افزود: شعار مردم ایران اسلامی این است که راه سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد.

امام جمعه دلگان نیز اظهار داشت: سپهبد شهید سلیمانی سرباز ولایت و فردی ارزشی و خدمتگذار بودند که در سال‌های عمر و خدمت در جبهه حق علیه باطل جانانه از حریم اسلام و انقلاب دفاع کردند.
حجت الاسلام عظیم بامری بیان کرد: افزون‌بر ۸۰ میلیون فرد ایرانی و مردم خاورمیانه در غم شهادت سپهبد شهید سلیمانی اندوهگین هستند.

وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار دلگان با روحیه شهادت طلبی و ایثار گوش به فرمان دستورات رهبری معظم انقلاب هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط