پدرم را دوباره از دست دادم/ آمریکا منتظر انتقام سخت ما باشد


پدرم را دوباره از دست دادم/ آمریکا منتظر انتقام سخت ما باشد

فرزند شهید مدافع حرم سردار حمید محمدرضایی با بیان اینکه لحظه‌ای که خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم همان حسی را داشتم که هنگام شهادت پدرم به من دست داده بود، گفت: به آمریکایی‌های تروریست می‌گویم که منتظر انتقام سخت ما باشید.

نسیم محمدرضایی، دختر شهید مدافع حرم سردار حمید محمدرضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهادت عزت است و باید به خود سردار قاسم سلیمانی شهادتش را تبریک بگوییم چرا که حاج قاسم همیشه آرزوی شهادت داشت.

وی با بیان اینکه شنیدن خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حس تلخی بود، گفت: تلخی این خبر از این بابت بود که ما پشتیبان محکمی که می‌توانستیم به او تکیه کنیم را از دست دادیم، این خبر به‌ویژه برای خانواده‌های شهدا بسیار تلخ و سخت بود.

محمدرضایی تصریح کرد: لحظه‌ای که این خبر را شنیدم همان حسی را داشتم که موقع شهادت پدرم به من دست داده بود، حال بدی داشتم و دچار تب و لرز شدیدی شدم، از شدت این داغ نمی‌دانستم چه باید بکنم، برادرانم هم همین حال را داشتند، مادرم هم از شدت بزرگی مصیبت این خبر حالش بد شد و مجبور شدیم او را به درمانگاه ببریم.

وی ادامه داد: بعد از شهادت پدرم ما به‌مانند دیگر خانواده‌ها و فرزندان شهدا به تکیه‌گاهی بزرگ به نام حاج قاسم سلیمانی دل‌خوش کرده بودیم و او را مانند یک پدر معنوی برای خود می‌دانستیم؛ با خود می‌گفتیم درست است که پدرمان در این راه شهید شده اما شخصی بزرگ و قدرتمند است و نمی‌گذارد دشمن به مرزهای کشورمان نزدیک شود، او و همرزمانش اجازه نمی‌دهند ثمره خون شهیدان به بار ننشیند.

این فرزند شهید با بیان اینکه حاج قاسم پشتیبان محکمی برای یکایک ما بود، عنوان کرد: در دیداری که سال گذشته بین خانواده شهدا با سردار بود، می‌دیدم که خانواده شهدا با دیدن حاج قاسم اشک و گریه امانشان نمی‌داد و همه دوست داشتند با ایشان درد دل کنند.

حاج قاسم سلیمانی نماد اعتماد به نفس هر ایرانی بود

وی تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد اعتماد به نفس هر ایرانی و دارای شخصیتی ویژه بود که نفس از دست دادن او خیلی تلخ و سخت است، ولی این بدان معنا نیست که با از دست دادن یک شخص همه آرمان‌ها و دیدگاه‌های او نیز از بین برود.

محمدرضایی تأکید کرد: به طور قطع حاج قاسم سلیمانی تمام اطرافیان و مردم را با دیدگاه‌ها و آرمان‌های خود پرورش داده است و امروز همه مردم تأکید دارند یک حاج قاسم هستند، این باوری درست است و راه ایشان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر دشمن تفکر و سیره این شخص را از ما بگیرد موفق خواهد بود، گفت: اگر آمریکا عاقل بود با مطالعه تاریخ باید متوجه می‌شد که اگر کسی را از ما بگیرد و به شهادت برساند، اتحاد را در بین ما بیشتر می‌کند.

فرزند شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی یادآور کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی با نگاهی به جامعه دیدم که همه متحدتر و منسجم‌تر شده و نسبت به ارزش‌ها معتقدتر شده‌اند.

وی اضافه کرد: به آمریکایی‌های تروریست می‌گویم که منتظر انتقام سخت ما باشید، این خوشحالی شما لحظه‌ای است، خوشحالی که اشک بر چشمان همه ما آورد اما این اشک‌ها باعث نمی‌شود که ما ادامه دهنده راه شهدا نباشیم.

محمدرضایی در پایان خاطرنشان کرد: ترامپ هنوز نمی‌داندکه شهادت در نزد شیعه افتخار است، آمریکایی‌ها فکر می‌کنند مرگ و کشتن یک شیعه به‌مانند کشور خودشان به منزله یأس و ناامیدی است اما نمی‌دانند که ما شهادت را عزت می‌دانیم و آن‌ها نمی‌تواند این ارزش‌ها را از ما بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !