آیین بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در لرستان برگزار شد


آیین بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در لرستان برگزار شد

خرم آباد- ایرنا - آیین بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئوولان این استان در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایی، مدافع ارزش های نظام و همیشه در صحنه لرستان با حضور خودجوش در مراسم سوگواری سردار دل ها شهید سپهبد سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد دوشادوش مسوولان ارشد این استان به عزاداری پرداختند.

در این مراسم جوانان دلاور و سلحشور لرستان بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدای این مرزو بوم تجدید میثاق کردند که گوش به فرمان رهبری فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی هستند و از کارزار با استکبار و ددمنشنان هیچ هراسی به دل ندارند.

امروز همه اقشار مردم لرستان با حضوری چشمگیر و مثال زدنی در آیین گرامیداشت سردار مجاهد انقلاب اسلامی، مدافع امنیت و آسایش این ملت شرکت کردند و با تمام وجود قدردان سالیان ایثار و از جان گذشتگی این سردار والا مقام و همراهانش شدند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین دفاع از ولایت و رهبری، ایستادگی در مقابل استکبار، دفاع از مظلومان جهان و تداوم راه شهدا در این راهپیمایی حضور و تصاویری از شهید سلیمانی خواهان انتقام خون شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم شدند.

مردم لرستان در این مراسم تاکید کردند اگرچه امروز داغدار سردار دلاور و جان برکفشان هستند اما چیزی از صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و این ملت کاسته نشده و امروز استوارتر از روزهای دیگر در دفاع از انقلاب و ولایتمداری ایستاده اند و همگان سربازان جان برکف این مرز و بوم هستند.

امروز فریاد انزجار مرگ بر آمریکای مردم لرستان در فضای شهر خرم آباد طنین انداز شدهت تا پیام نفرت و انزجار ملت ایران نسبت به سیاستهای شیطان گونه آمریکا در دنیا مخابره شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز